Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Digger sidebrok :D

Har alltid lurt på hvilken dialekt han snakker, den er litt spesiell

Digger denne :p

Gatas Parlament - Nå om da'an

[Youtube]Wjt-qKzYhL4&mode=related&search=

Endret av samebob
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han snakker hovdebygdedialekt fordi han er fra Hovdebygda, ikke så langt fra Volda.

Og nå for noe helt annet:

Denne låta må ha noen av de kuleste trommene jeg har hørt på lenge:

:cool:

Endret av unge thendrup
Skrevet

Hørt noen påstander om at Joell Ortiz visstnok skal være den nye Big Pun, noen meninger ang. det?

Har bare hørt halve Hip Hop, ble ikke akkurat frelst.

Skrevet (endret)

Han er flink, men å sammenligne ham med Big Pun blir å dra den litt vel langt. Men han får få litt mer tid på seg til å bevise.

Jeg har forresten også hørt folk kalle Termanology den nye Big Pun.

[reklame]Ellers vil jeg oppfordre alle til å høre på HW Radio klokka sju i kveld. :) [/reklame]

Endret av unge thendrup
Skrevet

Søk på Google. Hvis du mener den sangen som ble laget til minne for Benjamin som ble drept på Holmia, så ta med deg søkordene holmlia, benjamin, sang. For eksempel.

Skrevet
[reklame]Ellers vil jeg oppfordre alle til å høre på HW Radio klokka sju i kveld. :) [/reklame]

9418848[/snapback]

Tuned in..

btw, legger du ut tracklist etter du er ferdig ?

Skrevet

Ok :)

Siden du spilte KP, dæven så bra The Offering er. Favoritt albumet mitt så langt i år :)

Og tørr jeg spørre om du kunne spilt noe CunninLynguists eller noe fra det nye iCON the Mic King albumet som kom ut i dag som du antageligvis ikke har i og med at heller ikke jeg har fått tak i det enda? :S

Skrevet (endret)

Har ikke fått tak i det ennå, nei. Det kommer kanskje litt CunninLynguists (riktig stava? :wee: ) etter hvert.

Endret av unge thendrup
Skrevet

Hehe, ok :)

Har gledet meg til iCON the Mic King albumet som skulle komme ut i dag, men har ikke sett det noen steder.. Må ta meg en kjøpe runde på ughh snart, så får kjøpe det da :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...