Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Det skal komme i slutten av 2006,sikkert ved juletider.

Men før det skal Lil Wayne slippe plate sammen med Birdman som er kalt "Like Father Like Son" som foreløbig skal komme ut 26 september.

http://www.cashmoney-records.com

Trykker du på den linken får du høre "Stuntin Like My Daddy" som er en feit singel fra Lil Wayne/Birdman plata.

:w00t:

Lil Wayne - Reciept

6697747[/snapback]

Okay. Carter-historien fortsetter! :)

Jeg var inne på siden til Cash Money, singelen hørtes bra ut. Typisk South-beat i sangen. :)

NP: Lil' Wayne - Get Over (Feat. Nikki).

Edit: T.I. Live At BET Awards 2006.

Endret av onyX
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den nye Em derimot, er ikke noe å skryte av.

6697940[/snapback]

Yea, og det er synd, jeg digga Eminem back in the days, nå syns jeg det er latterlig.

lasta nettopp ned: Karpe Diem - Oversett

faen så bra den er  :D

6698999[/snapback]

:no: svett musikk :p

Skrevet
Jeg hørte på Roots Manuva hele våren, har blitt veldig lei av det. Veldig.

6699650[/snapback]

hehe, kan se for meg at det blir litt kjedelig i lengden, jeg digger Roots Manuva, men helst i litt mindre doser enn andre ting.

Skrevet
Den nye Em derimot, er ikke noe å skryte av.

Jeg synes faktisk det andre albumet hans etter at Dre signa han var det beste, men etter det har det jo gått kjapt nedover :( . Men hvis man sammmenligner 50 Cent sitt nyeste album med mye av det andre som kommer ut blir jo det meste "bra" :D

Skrevet
Noen som har noe ny, fet gangsta rap å rapportere om? :>

6702346[/snapback]

Sjekk ut den videoen jeg linket til. Sangen heter Termanology - Watch How It Goes Down, og du BØR høre den.

Skrevet

Mye snacks på den lista der, J-dilla sitt gleder jeg meg ganske bra til.

Fikk meg Outcast - Idlewood i dag, skal sjekke det ut i løpet av morra dagen og gi min mening om det ;) en kompiss som sa det var jævlig feita, men har blitt litt skuffet av outcast noen ganger.

NP:Coughee Brothaz - The More I Smoke (naboene så litt rart på meg når jeg spillte denne om igjen og om igjen når jeg malte utendørs med annlegget på fullt :p )

Skrevet
Noen som har noe ny, fet gangsta rap å rapportere om? :>

6702346[/snapback]

Nye albumet til Trae er ganske kult. Sjekk ut Crooked I hvis du ikke ar hørt noe av ham før, boss is back mixtapen er rå. En av de beste rapperne just nu, no lie. 40cal har album ute hvis du er dipset fan..

Skrevet
NP:Coughee Brothaz - The More I Smoke (naboene så litt rart på meg når jeg spillte denne om igjen og om igjen når jeg malte utendørs med annlegget på fullt :p )

6702662[/snapback]

Men så er den så sinnsykt fet også da :love:

Skrevet
Mye snacks på den lista der, J-dilla sitt gleder jeg meg ganske bra til.

Fikk meg Outcast - Idlewood i dag, skal sjekke det ut i løpet av morra dagen og gi min mening om det ;) en kompiss som sa det var jævlig feita, men har blitt litt skuffet av outcast noen ganger.

6702662[/snapback]

HVA!

Kanskje det ligger i postkassa mi idag også! :dribble:

*Løper ut*

Skrevet (endret)
lasta nettopp ned: Karpe Diem - Oversett

faen så bra den er  :D

6698999[/snapback]

Hm? Den har jeg ikke hørt om. Får sjekke det ut, da. Karpe er fett.

Eeeh? Det der er Mitt Band. :no:

Endret av shizz kebab
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...