Gå til innhold

Den nye Nokia 6630


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som en tekno bombe av en mobil, kanskje en av de mest avangserte telefonene på det norske markedet (på papiret). Støtter også videotelefoni, som er bra, desverre må man ha speil for å få det til å funke, noe som er en liten ripe i lakken.

 

Eller så synes jeg den er generelt grusomt stygg og kanskje litt stor, bredden er i hvertfall ekstrem, på 6 cm.

 

På tross av dette har jeg også siklet litt på den, hadde bare nokia holdt seg til gamle gode takter med designet... (kunne i og for seg godt kopiert 6600, som er rålekker).

Lenke til kommentar

Jeg var så heldig å få prøve denne mobilen på El-Bit (messe for elkjøp group sine medarbeidere) tidligere denne uken. Må si at jeg likte den utrolig godt.. den virker ikke så veldig klumpete.. hadde det meste og virket svært raskt. hot swap på minnekortet var etterlengtet.. deilig de fikk inn det.

 

ellers er det jo som dere sier litt dumt med at det ikke er noe dreibart kamera.. og at man enten trenger den kamera standen eller et speil for å kunne drive med video konferanse.. litt klønete i grunn.

 

prøvde faktisk også 3G på samme messen.. da med en samsung telefon og et annet merke jeg ikke helt husker.. telenor hadde satt opp et lokalt nett på selve messen... var ikke særlig imponert.. bildekvaliteten på videokonferansen var rimelig crappy.. og på Telenor så virker det som de tar samme pris som GRPS , ihvertfall inntil videre.. det vil jo fort bety at en vanlig "video samtale" fort koster 100 spenn eller mer..

 

de var dog åpne for å se ann markedet noe.. men ville ikke si noe mer konkret om pris. de skal vel prøve å dra inn noen av de enorme investeringene de har hatt ved denne utbyggingen.. håper bare ikke at de overpriser seg helt ut lenge fremover så det kun blir bedrifter som får glede av det.

 

mvh

 

Torbjørn

Selger Elkjøp

Lenke til kommentar
ifølge Dangaard, så skal Nokia 6630 være blant de neste tlf som kommer på markedet, og det innen kort tid. (Innen utg. av nov. sikkert).

 

Spent på denne maskinen ja, siden 6260 var en skuffelse av dimensjoner, ja ganske store dimensjoner og...

Utgangen av November? De fleste nettbutikkene mener jo at den er på lager rundt den 20. oktober!

Lenke til kommentar
ifølge Dangaard, så skal Nokia 6630 være blant de neste tlf som kommer på markedet, og det innen kort tid. (Innen utg. av nov. sikkert).

 

Spent på denne maskinen ja, siden 6260 var en skuffelse av dimensjoner, ja ganske store dimensjoner og...

Utgangen av November? De fleste nettbutikkene mener jo at den er på lager rundt den 20. oktober!

De fleste nettbutikker pleier å lyve om slike datoer, for at folk skal bli mer fristet til å kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...