Gå til innhold

.mp3 filer ble plutselig .vma


Anbefalte innlegg

Jeg hadde en del cd'er som jeg bestemte meg for å kopiere til pc'en min (på lovlig vis altså) for å kunne høre på dem når jeg sitter på pc'en min som jeg gjør ganske ofte, og det gikk fint, i noen måneder, til idag... Plutselg ser jeg i Winamp at alle sangene jeg hadde kopiert fra cd'ene mine var blitt til .wma filer og de ville ikke bli avspilt, er det en enklere måte å fikse dette på enn å slette filene jeg nå sitter igjen med og legge dem inn igjen på nytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som skjer: Filnavnet vises med endelsen .wma og nekter å la seg spille av, den hopper bare med en gang til neste sang som er .mp3.

Åssen det skjedde sånn plutselg? Det lurer jeg og på, jeg lastet ned en kortfilm om en fyr som løste en rubriks kube på 14 sekunder eller noe sånt og den ble åpnet i winamp, når jeg da skulle åpne alle sangene mine ble de sånn.... Merkelig...

Lenke til kommentar

Du har sikkert laga en playlist i winamp og så har du bytta plasser på sangene eller lagt de i en annen mappe og så åpna playlista igjen og så skjer dette!

Da må du lage en ny playlist for det går ikke an å åpne en playlist og spille av de sangene etter at du har flytta på dem...

Endret av Alderon
Lenke til kommentar

Nei, ikke laget noe playlist eller flyttet noen av sangene, har all musikken min i en mappe, og trykker bare på add directory....

 

Det funket heller ikke å skrive inn .mp3 på slutten av filnavnet..

 

Edit: I topic skal det stå .wma ikke .vma beklager...

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...