benjamin84 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Hei, har kjøpt meg silver pakken til HL2 (for å spille CS som så mange har gjort). Men før HL2 kommer så har nok den nye PCen ankommet, og da må selvsagt XP reinstalleres og slikt. Hvordan tar jeg backup av spillene jeg har lastet ned? Jeg har lite lyst til å laste ned alt sammen på nytt, og i tillegg bruke tid på å sette opp CS:Source igjen så håper det er mulig å kopiere spillene, f.eks. over på DVD.
cockmyrifle Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Går fint det, bare ta backup av "SteamApps" mappa di. Endret 9. oktober 2004 av cockmyrifle
bleidd Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg installerte Half-life og Steam på nytt etter formattering. Deretter kopierte jeg hele den gamle mappa over den nye mappa. Alt fungerte perfekt. Alle innstillinger og favorittservere var på plass og alt. Ikke akkurat etter boka, men det funket da flott!
Syar-2003 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Steam trenger ikke være installert engang . Ta vare på folderen C:\Program Files\Steam Alt ligger der . Har ikke reinstallert steam , launcher kun exe filen fra folderen (som var kopiert ut fra forrige windows installasjon)
benjamin84 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Høres bra ut! Takker for kjappe svar. Regner med mappen må tilbake til samme stedet? Altså om den var på C:\Games\Steam så må den dit igjen på den nye PCen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå