Gå til innhold

Ødelagt x800 vivo?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har fulgt flashguiden på følgende side

Futuremark Forum Guide

 

Problemet er at kortet kun kan kjøre Opengl virker d som. Jeg har prøvd en rekke spill, Call of duty (eneste som virket) Cs:Source, UT2k4, Doom 3, Rome Total War. Spillene låser seg etter ca 1 sekund, deretter blir skjermen svart!

Hva skal jeg gjøre ? Klarer ikke tanken på at jeg muligens har kastet bort 4000 kr!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tested Call Of Duty igjen. Open GL funker ikke d heller

Spilte d bare i 2 sekunder, men d viste seg at d låste seg også, og ga med svart skjerm

Redd du har kasta bort 4000 kroner men for all del ikke lever dette kortet til webshopen fordi du har tabba deg ut, det fortjener de ikke. Uansett så vil du ikke få garanti da det er temmelig lett for dem å si om du har 16 Pipes etter flashingen, noe som du har :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva med å flashe det slik som det var og sette stock på hastighetene på skjermkortet og prøv å sende det tilbake til der du kjøpte det!?

Det er svindel! :thumbdown:

Det er ingen som lider noe stort tap om han sender kortet tilbake.

Lenke til kommentar
Hva med å flashe det slik som det var og sette stock på hastighetene på skjermkortet og prøv å sende det tilbake til der du kjøpte det!?

Det er svindel! :thumbdown:

Det er ingen som lider noe stort tap om han sender kortet tilbake.

Det er fortsatt svindel å sende tilbake et kort som man har ødelagt selv. Han har hele tiden visst risikoen med å flashe, og selv om han gjorde det, så valgte han å gjøre det. Jeg mener at hvis du sender tilbake kortet som du selv har ødelagt så er du en uærlig og ekkel person.

 

Edit: Han får ikke bytta det uansett da samtlige webshoper nå er blitt mye strengere på sjekker av innleverte VPUer med "feil" på seg. Er bare å kjøre ATI tool og voila, så ser det at han har 16 pipes. :p

Endret av Merlin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...