Gå til innhold

DOTA 3.7 - Noen som har testet det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her på forumet som har testet DOTA 3.7? Hva er forskjellen fra 3.6til 3.7? Sitter med ISDN så jeg blir kicket hver gang jeg joiner et DOTA 3.7 game(dl tar sin tid med ISDN :( )

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen her på forumet som har testet DOTA 3.7? Hva er forskjellen fra 3.6til 3.7? Sitter med ISDN så jeg blir kicket hver gang jeg joiner et DOTA 3.7 game(dl tar sin tid med ISDN :( )

Hvis du søker litt på google finner du sikkert banen. Da slipper du å måtte bli kicket hele tiden. Desverre har jeg ikke prøvd banen.

Skrevet

Du finner jo bare gustom game på battle.net, er jo noen som ikke kommer til og kicke deg

Eller så stikker du på #dota.no @ Qnet. og får noen til og DCC'e deg det.

Skrevet

Ja DOTA er slikt at du velger en hero, så blir det spawnet units som skal angripe fienden sin base på andre siden av mapet.. Det er tre veier (?) og så skal du hjelpe unitene med helten du velger..

Skrevet
Custom games er så kjeeeedeeelig :ermm:

Synes vanlig WC3 er kjedelig... Custom Games som er tingen :) Ingenting slår litt god gammeldags hero wars

Skrevet
Custom games er så kjeeeedeeelig :ermm:

Synes vanlig WC3 er kjedelig... Custom Games som er tingen :) Ingenting slår litt god gammeldags hero wars

Smaken er som baken, delt og håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...