CurSe Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Er det noen her på forumet som har testet DOTA 3.7? Hva er forskjellen fra 3.6til 3.7? Sitter med ISDN så jeg blir kicket hver gang jeg joiner et DOTA 3.7 game(dl tar sin tid med ISDN )
Snorre Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Er det noen her på forumet som har testet DOTA 3.7? Hva er forskjellen fra 3.6til 3.7? Sitter med ISDN så jeg blir kicket hver gang jeg joiner et DOTA 3.7 game(dl tar sin tid med ISDN ) Hvis du søker litt på google finner du sikkert banen. Da slipper du å måtte bli kicket hele tiden. Desverre har jeg ikke prøvd banen.
slez Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Du finner jo bare gustom game på battle.net, er jo noen som ikke kommer til og kicke deg Eller så stikker du på #dota.no @ Qnet. og får noen til og DCC'e deg det.
Chasseur Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Har du spilt DOTA uberhunter? det_er_artig! prøv: 1:rtsgames 2:mmoauctions
uberhunter Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Ja DOTA er slikt at du velger en hero, så blir det spawnet units som skal angripe fienden sin base på andre siden av mapet.. Det er tre veier (?) og så skal du hjelpe unitene med helten du velger..
CurSe Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Custom games er så kjeeeedeeelig Synes vanlig WC3 er kjedelig... Custom Games som er tingen Ingenting slår litt god gammeldags hero wars
Ongabonga Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Custom games er så kjeeeedeeelig Synes vanlig WC3 er kjedelig... Custom Games som er tingen Ingenting slår litt god gammeldags hero wars Smaken er som baken, delt og håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå