Gå til innhold

Er amac.no en norsk Mac-ressurs?


Anbefalte innlegg

amac.no hevder de er en norsk Mac-ressurs. :w00t:

 

Idag er det 9. oktober 2004.

Siste artikkel på amac.no er fra 13. september 2004.

 

Hmmmm...... nå har det snart gått 1 mnd. siden "Ukens terminal Tips - Vim" :hmm:

 

Hva synes du om denne ressursen (amac.no)? Skriv din mening i denne tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke si jeg synes det...

 

Nå har jeg ikke selv mac, men jeg driver å surfer rundt på mange mac-sider for info (forhåpentligvis blir jeg en lykkelig mac-eier i løpet av nær fremtid), og amac er ikke så veldig informativ med nyheter for meg i alle fall...

 

Må si at for norsk mac-info er en konkurrenrede side bedre... :hmm:

 

Arild

Lenke til kommentar

Nei, må si det er skuffende. Det var en periode siden var nede, men da den kom opp igjen kom artiklene relativt fortølpende, men nå ser det imidlertid ut som om siden har dødd igjen. Irriterende egentlig, for jeg går inn å sjekker siden så og si hver dag, synes mange av artiklene deres er informative. Det er ikke så mye fart i forumet heller, men det er vel slik at når siden står stille står også forumet stille..

 

:thumbdown:

 

Jostein

Lenke til kommentar

Forstår ikke helt sytingen deres.

sånn jeg ser det, så er det nettverkets forum.xxxxx.no sider som danner den største ressursen for kunnskap.

Snakker ikke spesielt om amac nå, men hele hwno nettverket, hvor jeg synes at det er oss brukere som til den største graden er den største ressursen, ikke for å undergrave de artiklene som er skrevet, langt i fra, tvert imot. synes de stort sett gjør en veldig bra jobb.

Men husk at det er frivillige mennesker som står bak dette da, de får ikke betalt for å serve oss med kunnskap, dermed synes jeg det er direkte frekt å forlange artikler og guider på løpende bånd.

Synes det fungerer greit sånn det er nå, hvor nyheter og større ting får en artikkel, mens det resterende blir debattert i foraene.

imo, så har brukerne også et ansvar for at det skal være noe "driv" i sidene og dets foraer.

 

og til trådstarter: hva er kriteriene for å kunne kalle seg en ressurs da? mener du?

er det ikke en ressurs at du kan treffe "likesinede" i et forum å diskutere relevante saker så vet ikke jeg.

Endret av Goebbels
Lenke til kommentar
Forstår ikke helt sytingen deres.

Hmm... vet ikke om det var syting som preget de tidligere innleggene da... Mitt innlegg var i alle fall ikke ment som syting... Sa bare at for meg så fungerte amac.no som en dårlig ressurs (Ressurs for meg er en side hvor jeg kan få større kjennskap til mac og ting som har med mac / osx og gjøre, samt oppdatering i hva som skjer med tanke på Tiger o.l.).. Og det må da være lov...

 

Og vi alle skulle vel ønske at det var enda mer aktivitet både på amac.no og på forumet... Og for mitt vedkomne (som er tidlig i en mulig kjøpsfase), så er det ikke noen tvil om at sider med mange gode og informative artikler er veldig nyttig.

 

Når det er sagt, så skal folk på hele hw-nettet ha masse skryt med tanke på hjelpsomhet... Forumet her er helt overlegent alt annet av norske forum!! :yes: Inkludert forumet på amac...

 

For mitt vedkomne ser jeg frem til mer spennende lesning både på amac.no og på forumet!! :thumbup:

 

Arild

Lenke til kommentar
Nå skal jeg være morsom; det skjer ikke så mye nevneverdig i Mac-verdenen at det er noe å skrive om. Guider, ja, kanskje, men nyheter om hardware..? Når hardware kommer, såklart!

hihi, morsomt... :roll: På hw.no sine sider skriver de om alt mellom antenne og jord, interessant eller ikke, men det er nyheter - men siden de har hovedfokus på AMD og ASUS trenger vi Macere et tilbud for å tilfredstille vår nysgjerrighet. Ta en titt på mac1.no , mange mer eller mindre interessante nyheter, eller http://macworld.idg.se . Nok å skrive om hvis man vil ;) nok å lese på også, forresten... :p

 

Edit: sorry!! :blush: linken er nå sensurert :p

Endret av sls
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...