Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva er det som sinker meg?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Fikk adsl for et par dager siden... Har nå installert sp2 og diverse oppdateringer...

Men jeg har problemer med hastigheten på linja... Klarer kanskje å leste ned på max 13kb/s!! Fikk lasta ned mye fortere før jeg la inn sp2... Er det mulig at sp2 har senket ned hasigheten min så netraktelig???

 

Har telenor 704 linja... Er koblet til via trådløst nettverk...

 

hav ellers kan være feil??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
13k er mot speedometeret på f.eks itavisen? Eller i et eller annet fildelingsprogram? SVJV er det lagt inn begrensninger i SP2 på åpne sockets (eller no sånn) som kan hindre deg om du bruker kazaa e.l.

Det går like tregt på alt... Når jeg loader sider med opera, speedometeret, bitTorrent, laster ned vanlig i IE, alt går like tregt...

Lenke til kommentar
jeg har nextgentel , og de slår ned til 64kps når jeg ikke har betalt regninga i tide..

første mnd er gratis, så det skulle ikke være no problem...

 

Kjørte speedometeret et par ganger nå, fikk 6-700... Kankje det var det helvetes warez p2p programmet som lå å lurte i bakgrunnen et sted??

 

Jaja, nå virker det som det ivhertfall...

 

Takk for raske svar

Lenke til kommentar
kanskje "litt" off topic, og bare litt passende men..

jeg har en ferarri som går i 260km/t men hver morgen så bruker jeg like lang tid som en gammel lada inn på jobb i rushtida! det må være noe feil med bilen!

Du bør ringe bilmek. Og så må du få fiksa bilen.

 

Eneste som hadde funka bedre i rushtraffikken må være de monstertruck'ene svenskene har.

Endret av Instict
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...