Gå til innhold

Skal ha vannkjøling!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tok rådet ditt og bestile big water cooler alikevel, leste masse tester om den q-tec greia og den har kommet dårlig ut :( thermaltake big water cooler here i come :D Tror dere det blir vanskeligt og feste den vankjølingen i ett sunbeam kabinett?

Endret av Teek
Lenke til kommentar
Jeg tok rådet ditt og bestile big water cooler alikevel, leste masse tester om den q-tec greia og den har kommet dårlig ut  thermaltake big water cooler here i come  Tror dere det blir vanskeligt og feste den vankjølingen i ett sunbeam kabinett?

 

Leste du det?

Lenke til kommentar
Jeg tok rådet ditt og bestile big water cooler alikevel, leste masse tester om den q-tec greia og den har kommet dårlig ut  thermaltake big water cooler here i come  Tror dere det blir vanskeligt og feste den vankjølingen i ett sunbeam kabinett?

 

Leste du det?

Nei :blush:

 

Hev meg etter reply knappen så snart jeg leste at qtec var bestilt, for å redde sjebnen din. :p

 

Syns du skal spare litt og komponere ett fint sett med ac cuplex pro, dangerden eller lignende.

Lenke til kommentar
Jeg tok rådet ditt og bestile big water cooler alikevel, leste masse tester om den q-tec greia og den har kommet dårlig ut  thermaltake big water cooler here i come  Tror dere det blir vanskeligt og feste den vankjølingen i ett sunbeam kabinett?

 

Leste du det?

Nei :blush:

 

Hev meg etter reply knappen så snart jeg leste at qtec var bestilt, for å redde sjebnen din. :p

 

Syns du skal spare litt og komponere ett fint sett med ac cuplex pro, dangerden eller lignende.

Var det ikke allerede bestillt da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...