Nico77 Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Hei! Jeg har enn Fujitsu Siemens Amilo D 8820b ærbar pc. Lurer da på om jeg vil få problemer med spillet. Legger inn hva jeg har som spes. Tekniske spesifikasjoner Fujitsu Siemens Amilo D 8820 Prosessor: Intel® Pentium® 4 2.80 GHz Intern minne: 512MB DDR-SD RAM Harddisk: 60 GB IDE CD-DVD: Combo DVD/CD-RW drive 8x/16x/24x/8x Grafikk kort: ATI MOBILITY RADEON™ 9000 (64 bit) 64MB with SXGA+ display Videominne: 64MB Lydkort: Cirrus Logic CS4299 – KQ, including S/PDIF support Operativsystem Windows XP Home Edition Lurte litt på om lydkortet er bra nok. Det står at man må ha minimum 100% DirectX 9.0b kompatibelt 16.bit lydkort med siste drivere. Har spilt demoen og det gikk fint. Har jo en bra Prosessor og intern minne. Hva mener dere.
firberblad Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 ikke så ille det oppsettet der. hvis demoen gikk bra så kan jeg ikke se så mange grunner til at fullversjonen skal streike. Må vel kanskje være hvis det forekommer store slag
Nico77 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Skrevet 8. oktober 2004 Hva med lydkortet? Er det dårlig eller?
Snorre Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Ser ingen grunn til at det skulle gå dårlig. Jeg kjører alt fint på low med min stasjonære dell dimension 8200 Pentium 4 1,7 gzh prossesor 512mb rd ram Geforce3 64mb skjermkort (Nytt skjermkort kommer snart ) Soundblaster Live Value Lydkort
Stig_W Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Du skulle ikke ha problemer med det oppsettet der. Hva med lydkortet? Er det dårlig eller? Hvorfor i alle dager spør du om det? Han har en bærbar PC og er sansynligvis ingen lydfreak som MÅ spille med lyden koblet til surroundanlegget sitt. Jeg tror ikke jeg vet om et eneste lydkort som kan betegnes som dårlig med tanke på å avvikle lyd i spill. Selv kastet jeg ut mitt SB Live fra maskinen og gikk over til det innebyggede på HKet, uten at lydkvaliteten ble dårligere i noen spill av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå