Gå til innhold

msn messenger klone til Linux


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar . Gleder meg til å bruke Linux igjen. Tenkte jeg skulle prøve Best Linux denne gangen. Noen positive/Negative erfaringer med det? Harddisken min har dødd (Bombe at det var en IBM?) Så nå må jeg klare meg med en 3gig. Tenkte jeg skulle prøve RedHat 7.3 når jeg får stor nok plass til å laste det ned...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Quote:


Jeg har lastet ned Gaim nå (.rpm), men hvordan får jeg pakket ut/installert programmet ?

Bruker Red Hat 7.3 og Gnome.



 

rpm -i gaim-0.58-1.rpm (eller hva filnavnet nå er....) Ska fønke fint....

 

Redigert: litt tull med "Bruk sitat"...

_________________

P3 866Mhz

Asus CUSL2-C HK

512Mb SDRAM

40Gb hdd

Asus TNT2 32Mb m/tv-out

17" HYUNDAI skjerm

WindowsXP Pro/Windows98/RedHat7.3

 

[ Denne Melding var redigert av: smetho på 2002-06-11 12:30 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-15 18:32, blanc skrev:

Takker for svar . Gleder meg til å bruke Linux igjen. Tenkte jeg skulle prøve Best Linux denne gangen. Noen positive/Negative erfaringer med det? Harddisken min har dødd (Bombe at det var en IBM?) Så nå må jeg klare meg med en 3gig. Tenkte jeg skulle prøve RedHat 7.3 når jeg får stor nok plass til å laste det ned...


Ikke gi opp din IBM-disk ennå...

skjekk: http://www.storage.ibm.com/hdd/support/dow...ownload.htm#DFT

jeg fikk liv i min 45G 75GXP igjen etter å ha brukt Corrupted Sector Repair. :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-16 11:28, hanscats skrev:

amsn er vell nærmest en clon av MSN, ser helt lik ut og man kan gjøre akkurat de samme tingene.


 

Jeg også liker denne,.. men på min maskin lagget programmet endel idet man skrev inn osv... :'(

 

Jaja,... mulig det var kun denne maskinen som ikke taklet presset av den,... hehe - men funker fint det gjør den,.. har forstått det slik at denne også støtter mottakelse av filer ?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-18 12:02, hanscats skrev:

alaruz: Det vet jeg ikke, har ikke sjekka det. Den hakker ikke noe her, bruker 0.50.


Det eneste som egentlig mangler er vell at du kan sette farge på din egen tekst slik at mottakeren får f.eks grønn tekst.


 

og copy & paste :smile: - den går i gaim men ikke her tror jeg,. :grin:

 

Forresten må det innrømes at denne maskinen er en 350 mhz,.. kan være derfor det lagger,.. men gaim går jo flytendes da,... går sikkert fint på 1333 mhz TBen min uansett :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...