hegg0 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Hei! jeg har lasta ned et par saved games fra internett til Need For Speed Underground. men jeg finner ikke ut hvor jeg skal legge dem for at dem skal funke! er det noen der ute som kan hjelpe meg ? PLIS!!!
hegg0 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 ja, men jeg finner ikke en dritt der inne!
Mr.Devil Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Skal ligge der, prøv med å sette på vis skjulte filer. Ganske sikker på at det ligger der et sted, bare let litt rundt.
hegg0 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 faen! hvordan setter man på sånn at man ser skjulte filer ?
hegg0 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 i Mine Dokumenter ligger det bare: Mine Bilder, Min Musikk, Intern Video og Mine Motatte Filer! hvor kan di være !?
Mr.Devil Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Sjekk om det står i readme filen først du, lenge siden jeg har spilt det. For å vise skjulte filer; Verktøy > mappealternativer > vis... Der skal det gå ann å huke av
hegg0 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 ja, men når jeg setter det av så er det fortsatt bare 4mapper der!!! di som jeg sa tidligere!
Mr.Devil Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Systemdisk:\Documents and Settings\bruker\Local Settings\Application Data Der skal de ligge ifølge gamle tråder i forumet Endret 7. oktober 2004 av Mr.Devil
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Systemdisk:\Documents and Settings\bruker\Local Settings\Application Data Der skal de ligge ifølge gamle tråder i forumet Kan bekrefte at de ligger der.
hegg0 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Tor erik ? kan du ikke si "norske" ord da? sånn som det er i vanlig norsk XP
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Tor erik ? kan du ikke si "norske" ord da? sånn som det er i vanlig norsk XP Mener du som Systemdisk:\Documents and Settings\Ditt brukernavn\Lokale Innstillinger\Programdata?
hegg0 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Takk Tor Erik! men. jeg har leta i Programm Data! men det er ikke noe som er noe med nfsu der! ÅÅÅ JEG BLIR IRRITERT!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå