Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Erfaringer med Catch?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det slikat man er nødt til å ordne e-post konto fra en tredjepart?

Sånne E-Mail kontoer man får med på ADSL og sånn er litt teit hvis du finner ut at du ikke skal ha den internett leverandøren likevel, da blir den tatt bort eller du får ikke logge inn på den. Bruk Gmail eller noe sånn som du har til du dør.

 

Vurderer selv Catch pga mye skryt og bra testresultater.

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Er det slikat man er nødt til å ordne e-post konto fra en tredjepart?

Hos Catch får man ikke egen e-post konto, inngår hvertfall ikke i avtalen ut ifra det jeg har fått med meg, men det hindrer deg ikke i å bruke e-post konto fra en annen ISP du evt. har hatt tidligere.

 

Ang. det og ha ISP "x" og bruke e-post fra ISP "y", fungerer da utmerket for min del hvertfall, har selv Catch ADSL her nå og bruker e-post konto fra både NGT og BlueCom, ingen av dem er blitt stenbgt av, du kan bare ikke sende e-post ut med ISP "y" sin utgående mail server :).

 

Ingenting negativt å utsette på Catch fra min side, mottok nettop ny regning her i går hvor jeg fortsatt betaler for 1700/512 linje enda jeg bestilte oppgradering til 2100/512 for snart 1mnd. siden :thumbup:

 

Personlig ville jeg sjekket om du er tilknyttet en tlf sentral som BlueCom har bygget ut selv, da tror jeg at jeg ville gått for 3000/512 linjen der istedenfor en linje fra Catch, men utenom det er det vel en smakssak!

 

/daC!

Lenke til kommentar

Litt dumt at man MÅ taste tlf nr hos Catch for å bestille online. Jeg har flyttet til en leilighet der det er tlf.linje men ikke tlf abonemang (for det skal jeg ikke ha). Må jo maile dem og gå gjennom alt "manuelt" for å ta bestillingen da.

Er vel ca midt i prosessen nå siden jeg har mailet bestilling uten tlf abonemang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...