UAM Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Lurer på om noen her har ADSL abonnement hos Catch, og hvilke erfaringer dere har i forhold til hastighet og kundeservice. Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 catch og bluecom har slått seg sammen. derfor bluecom har gått ned i linjehastigheter for å matche det samme som catch. ihvertfall bluecom har bra service. når du ringer så svarer de meget kjapt og er aldri sinte eller grinete. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Catch er ene og alene på toppen når det gjelder kvalitet på linje og kundeservice.. Lenke til kommentar
z00l Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Har hørt KUN positive ting om catch jeg. Gode stabile linjer, med bra oppetid og ping. -z00l- Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Sitter på 2100/512 fra catch etter å ha byttet fra tele2. Kan ikke si meg noe annet en meget førnøyd med både linja og kundeservice Lenke til kommentar
UAM Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Er det slikat man er nødt til å ordne e-post konto fra en tredjepart? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 meget fornøyd her i gården Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Er det slikat man er nødt til å ordne e-post konto fra en tredjepart? Sånne E-Mail kontoer man får med på ADSL og sånn er litt teit hvis du finner ut at du ikke skal ha den internett leverandøren likevel, da blir den tatt bort eller du får ikke logge inn på den. Bruk Gmail eller noe sånn som du har til du dør. Vurderer selv Catch pga mye skryt og bra testresultater. Endret 6. oktober 2004 av Hoax Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Er det slikat man er nødt til å ordne e-post konto fra en tredjepart? Hos Catch får man ikke egen e-post konto, inngår hvertfall ikke i avtalen ut ifra det jeg har fått med meg, men det hindrer deg ikke i å bruke e-post konto fra en annen ISP du evt. har hatt tidligere. Ang. det og ha ISP "x" og bruke e-post fra ISP "y", fungerer da utmerket for min del hvertfall, har selv Catch ADSL her nå og bruker e-post konto fra både NGT og BlueCom, ingen av dem er blitt stenbgt av, du kan bare ikke sende e-post ut med ISP "y" sin utgående mail server . Ingenting negativt å utsette på Catch fra min side, mottok nettop ny regning her i går hvor jeg fortsatt betaler for 1700/512 linje enda jeg bestilte oppgradering til 2100/512 for snart 1mnd. siden Personlig ville jeg sjekket om du er tilknyttet en tlf sentral som BlueCom har bygget ut selv, da tror jeg at jeg ville gått for 3000/512 linjen der istedenfor en linje fra Catch, men utenom det er det vel en smakssak! /daC! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Litt dumt at man MÅ taste tlf nr hos Catch for å bestille online. Jeg har flyttet til en leilighet der det er tlf.linje men ikke tlf abonemang (for det skal jeg ikke ha). Må jo maile dem og gå gjennom alt "manuelt" for å ta bestillingen da. Er vel ca midt i prosessen nå siden jeg har mailet bestilling uten tlf abonemang. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Da var Gmail ordnet så da gjenstår det bare å vente på det nye Catch abonnementet. Endret 7. oktober 2004 av UAM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå