Gå til innhold

Trenger anbefaling: romslig og god ryggsekk


erl

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har søkt gjennom forumet allerede, uten å finne svar. I trådene sier de fleste at den og den ryggsekken har god plass. Definer "god plass"! Jeg vil vite om de ryggsekkene som har plass til min 15" bærbar, litt utstyr for den, samt god plass til bøker(3-4 stk.) og skolemateriell.

 

Regner med noen her kan hjepe meg med det. På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en Jansport Lapstation. Veldig fornøyd med den. Laptoppen ligger godt beskyttet inni ryggen på sekken. Plass til endel bøker i sekken. Føler ikke noe særlig forskjell i kapasitet i forhold til vanlig sekk. Studerte historie i fjor og da hadde jeg mange store, tjukke bøker. Ingen problem. I tillegg er den veldig god å ha på ryggen+ at jeg syns selv den ser stilig ut. Men den koster endel, tror det var 1200 kr. Da har du også Jansport sin 30 års garanti.

Lenke til kommentar

Hey

Jeg bærer på Targus Rakgear(tror den heter det). Den er svær!

I den bærer jeg Dell I8600(15,4 wide skjerm), og alle skolebøker jeg bruker på vk2 Medier og kommunikasjon. Egne lommer for hodetelefoner osv. Grei Padding. Eget "rack" for bøker og ark. Virker som glidlåsene er vanntette.

 

Grei å bære

Lenke til kommentar

Har ein Samsonite. Funker til 15"ere (har ein 14" sjølv). Eg god plass til pc og store (A4 bøker) i hovedrommet nær ryggen, og romsligt til bøker, skrivesaker og andre ting. Også eget rom til evt. mp3/cd-spiller med hull til øyretelefonene (aldri brukt den, men likevel). Kosta 650,- på citybag. Funker som fy (altså, bra...)!

Lenke til kommentar
Ja, jeg har søkt gjennom forumet allerede, uten å finne svar. I trådene sier de fleste at den og den ryggsekken har god plass. Definer "god plass"! Jeg vil vite om de ryggsekkene som har plass til min 15" bærbar, litt utstyr for den, samt god plass til bøker(3-4 stk.) og skolemateriell.

 

Regner med noen her kan hjepe meg med det. På forhånd takk :)

Jeg har Umates Backpack XL (elns), og den fungerer helt utmerket. Den er kanskje litt tung, men svært solid og stiv, og beskytter PCen svært godt. Den er vel også testet her på Barbara.no så vidt jeg vet.

 

Den er romslig nok til min bruk i hvert fall, med plass til PC, to-tre skolebøker og tilhørende skriveblokker, termos med kaffe og matpakke, samt det man trenger av manuelle skrivesaker...

 

Ellers må jeg personlig si at min neste bæreveske til PC ikke kommer til å bli en ryggsekk, da jeg i større og større grad drar med meg PCen uten å ha med meg så mye annet, og da blir sekken litt tung og upraktisk...

Lenke til kommentar
Hey

Jeg bærer på Targus Rakgear(tror den heter det). Den er svær!

I den bærer jeg Dell I8600(15,4 wide skjerm), og alle skolebøker jeg bruker på vk2 Medier og kommunikasjon. Egne lommer for hodetelefoner osv. Grei Padding. Eget "rack" for bøker og ark. Virker som glidlåsene er vanntette.

 

Grei å bære

Har også en slik ryggsekk og er veldig fornøyd.

 

Har plass til en del bøker, og det er nok av lommer til

eventuelle extra ting som kalkulator etc.

 

Er god å gå med også, er veldig myk på ryggen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sXUHvn0e

Joda, Samsonite er ganske fin til ein gunstig pris, spør du meg. 649 på Lefdal i Stavanger. Såg det var ein annan som hadde vore borti same pris ein annan stad. Skjønt, 3-4 bøker, det bør ikkje vere store bøkene. Det er jo ein del plass som går med til straumforsyning og ledninga til den trådlause musa. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...