Gå til innhold

hvor kjøpes UT G.O.T.Y?


Anbefalte innlegg

Som nevnt i tittel, hvor før jeg kjøpt UT G.O.T.Y? Jeg har spurt i fler butikker, som el-kjøp, expert osv... Men de sier bare at det er så gammelt, så det gidder de ikke å ha det... Noen som kanskej vet om noen webshopper som kan ha det?

 

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det får du på cdon.no

Den linken ble litt teit, men bare søk på unreal tournament på søkfunksjnen, de har den og den koster 113.-, men er desverre for tiden utsolgt.

 

Du kan også en titt på Free Record Shop Billigere, men akk det så utsolgt ut :(

 

Til slutt kan du sjekke på Spiderman

 

Lykke til :thumbup:

 

EDIT: Fiksing...(leifer og oppsett)

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Ja ikke sant det rocker, synd at det ikke er så særlig mange som spiller det på nettet lenger

 

Hallo!?

Det er jo stappa på de fleste serverene rundt omkring. Jeg bruker bare UT som plattform for å spille sp maps/coop, men hver gang jeg sjekker dm master listen er det jo hundrevis av spillere.

Endret av TAAB
Lenke til kommentar
Ja ikke sant det rocker, synd at det ikke er så særlig mange som spiller det på nettet lenger

 

Hallo!?

Det er jo stappa på de fleste serverene rundt omkring. Jeg bruker bare UT som plattform for å spille sp maps/coop, men hver gang jeg sjekker dm master listen er det jo hundrevis av spillere.

Seriøst? På den gode gamle Unreal Tournament (ikke 2003, 2004)?

Lenke til kommentar

Unreal Tournament 99 (som mange nå kaller det) er vel fremdeles det mest populære spillet i Unreal Tournament serien. Det har ihvertfall flere unike spillere pr måned enn tragiske og kjedelige Unreal Tournament 2003/2004. Og stort sett er det flere spillere innen DM og CTF på UT99 enn UT2004. I UT2004 er det stort sett bare Onslaught som spilles.

 

Synd UT2003/2004 ikke var i stand til å ta med seg flere spillere fra UT99. Men til det er rett og slett UT99 for bra i forhold. Miljøet ble splittet, og alt er drit...

Lenke til kommentar
Unreal Tournament 99 (som mange nå kaller det) er vel fremdeles det mest populære spillet i Unreal Tournament serien. Det har ihvertfall flere unike spillere pr måned enn tragiske og kjedelige Unreal Tournament 2003/2004. Og stort sett er det flere spillere innen DM og CTF på UT99 enn UT2004. I UT2004 er det stort sett bare Onslaught som spilles.

 

Synd UT2003/2004 ikke var i stand til å ta med seg flere spillere fra UT99. Men til det er rett og slett UT99 for bra i forhold. Miljøet ble splittet, og alt er drit...

Enig i dette... hvorfor kunne de ikke oppgradert fysikkmotoren og la gameplayet og våpenene være i fred? Impact hammer er gøy ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...