m-momr Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Hei min pre-lead pauset jeg på 98 pro sent, og nå vil den ikke starte igjen. dette bildet kommer opp(se hvedlagt bilde) også forsvinner det igjen etter 1 sec. når jeg trykker på continju. er dette normalt?
Shaper^ Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Trykk på "continue". Det har sikkert klikka, hvis ikke dette funker så kan du gå inn på steam og sende inn en error report.. så får du svar fra steam over email over hva som er galt Endret 5. oktober 2004 av Shaper^
m-momr Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Skrevet 5. oktober 2004 Litt vanskelig å se bildet... da trykker du på det så blir det større
sindreskalsykle Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Sånn var min også i flere dager men da jeg plutselig en dag skulle sjekke så var den på ferdig. Kan hende det også skjer med deg...
m-momr Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Skrevet 5. oktober 2004 ok, har avbrutt den jeg, prøver på nytt nå, startet på 27% etter at jeg tok cansel og så start igjen.
knutby Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 hendte det samme med meg på 80%, bare sletta alt og lasta ned på ny..
Janivars Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 hvorfor ik bare kjøpe spillet? mye tøffere å ha et cover og cd keyn svart på hvitt spør du meg..
knutby Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 hvorfor ik bare kjøpe spillet? mye tøffere å ha et cover og cd keyn svart på hvitt spør du meg.. Jeg skal iallefall ha i pose og sekk.
co2 Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Du brenner jo bare spillet for FFS, blir det samme bare du får spillet fortere...ok, ikke helt det samme. Men et minus er at du støtter Vivendi
CurSe Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Er ikke oppdatert på HL2 for tiden, men jeg tolker det slik at HL2 er sluppet nå?(kun på internett, ikke i butikkene?)
HWE Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Er ikke oppdatert på HL2 for tiden, men jeg tolker det slik at HL2 er sluppet nå?(kun på internett, ikke i butikkene?) Det kan kjøpes på nett nå, men man får ikke spilt det før lanseringsdato. CS-Source vil kunne spilles straks det er lastet ned.
vivastar Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Når du laster ned HL2 preload, må du skrive inn cd key til slutt eller, er det bare å spille? noen som vet
co2 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Du må ha kjøpt spillet på en ellar annen måte, det er ikke gratis. Om du kjøper det i butikken så taster du in CDkey og begynner å spille(om du har preloada) og om du kjøper via steam så er det å spille med en gang.
CurSe Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Så dere har lastet ned spillet, men har ikke mulighet til å spille det enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå