Gå til innhold

Netshop - min erfaring


Anbefalte innlegg

Jeg ville vært forsiktig med å handle hos Netshop, etter å ha svidd av millioner av kroner til oppstart. Om selskapet lever om 2 år, vil tiden vise.

Slike innlegg ser jeg på som helt grunløse og det første som slår meg er at dette er fra en som jobber i en eller annen webshop .

Håper jeg tar feil :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det viser seg visst at Netshop har svart på mailen min likevel. De sendte med USB drivere som et vedlegg. Jeg vet ikke hva slags filtype dette har vært, men den må ha blitt stoppet av en brannmur, kanskje hos NextGenTel. Den eneste brannmuren jeg har er den innebygde i SP2. Stopper den mailer med filvedlegg? Har prøvd å sende mail til meg selv med zip-filer som vedlegg, dette går igjennom.

Lenke til kommentar

:skjesp Hva sier vi da?

 

 

Jeg syns at Netshop virker meget seriøs. Nesten alle kundene gir jo 6 i terningkast. Stå på Netshop. Neste pc bestiller jeg fra dere.

 

Jeg har lært meg en ting, og det er at en sak alltid har 2 sider. Selv om jeg bare har hørt den ene siden. Dette tenkte jeg på da jeg startet med å følge med på denne tråden, hehe.

Endret av Luske_Ludvig
Lenke til kommentar
:skjesp  Hva sier vi da?

 

 

Jeg syns at Netshop virker meget seriøs. Nesten alle kundene gir jo 6 i terningkast. Stå på Netshop. Neste pc bestiller jeg fra dere.

 

Jeg har lært meg en ting, og det er at en sak alltid har 2 sider. Selv om jeg bare har hørt den ene siden. Dette tenkte jeg på da jeg startet med å følge med på denne tråden, hehe.

Innlegget ditt fremstår som om problemet nå er løst fordi de har svart på en mail. Dette forandrer ikke hovedproblemet. De har fremdeles hatt pc'en til rep to ganger uten å ha tatt problemet alvorlig. Og det er enda ikke løst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...