dubeldarr78 Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 eontronics michelangelo skjermkort under windows 98 SE? har virkelig slitt med å finne ut dette for både vlc mediaplayer og powerdvd nekter å spille av dvd-er så lenge Tv-Out er enabled..... hvordan fikser jeg dette... ? har søkt endel på eontronics med google.com, men det kan virke som om de er ute av dansen.... står "out of business" på flere driver sider.... tusen takk for eventuell hjelp
texaco Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 tok ett kjapt søk på google og kom opp med navnet: Michelangelo S3 Trio3D .. er det dette du har? isåfall er det basert på chipsettet til S3 Trio 3D/2D .
dubeldarr78 Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 står bare eontronics michelangelo v 1.1 som navn på kortet.... og produsent : S3 var i kontakt med komplett data i sandefjord hvor kortet en gang er kjøpt men de kunne ikke hjelpe da linkene som de hadde til produsent er døde..... altså sitter jeg med et skjermkort som hverken jeg eller selger skjønner veldig mye av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå