Gå til innhold

Kor er Adobe Creative Suite Premium billegast?


Anbefalte innlegg

Skal gå til innkjøp av Adobe Creative Suite Premium no, og leiter etter dei beste tilbuda. Noko som har eit tips om kvar det er billegast?? :hmm:

 

Eg er student, så om det er butikkar som har knallbra studentrabatt, så hadde det vore supert!!

Det beste tilbudet eg har funne så langt er ca. 13500kr. (m/mva, utan frakt)

 

Nokon betre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ligger faktisk en del programmvare i prisguiden på www.prisguide.no, men de er litt usynlige ;)

 

Link til programmvare delen.

 

Her har du linken til Adobe Creative Suite Premium Engelsk Fullversjon Windows. Som du ser varierer prisen fra 13969 KR til 16070 KR.

 

Desverre så har ikke adobe studentrabatt, eller i hvertfall ikke så synlig som microsofts windows xp student og lærerversjon.

 

Er redd for at du må punge ut 14 store hvis du vil ha hele pakken.

 

Forresten. Tror ikke det finnes noen norsk utgave av Creative Suite :(

Lenke til kommentar

woah! det var ikke særlig student vennlig da...

 

eller er det Adobe sin måte å fortelle om den "vi gir blaffen i om du piratkopierer til student/privat bruk fordi du lærer produktet vårt og vil jobbe (og betale) med det senere i livet" som jeg har hørt om?

 

Men jeg er rimelig sikker på at de ville fått inn litt mer penger hvis de gav ut en student versjon som kosta rett oppunder 1000 lappen...det er tross alt, i 99% av tilfellene, penger de ikke ville ha fått inn uansett... (pga kopiering...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...