zuco Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Vet ikke helt om det er her jeg skal poste dette emnet, men gjør det forde.. Jeg har jo som de fleste spillt counter strike. Begynte når 1.5 var ute og spiller 1.6 nå.. Men så slo det meg en dag at det er jo eldre versjoner. Har akkuratt lasta ner 1.3 og lurte på om noen av dere vet om sider som har gamlere versjoner.. Hadde håpt på og få prøve den første versjoen som ble laget av counter strike.. Fint med svar og tips.. Takk på forhånd.. Zuco Endret 3. oktober 2004 av zuco
Döden Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Tror nok ikke du kan spill CS BETA men men. Desuten er det bare å installere CS retail hvis du har "Half Life Generation Pack". Foruten prøve å søk på google. Og feilpost btw.
zuco Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 Ja det jeg tenkte på.. har leita som en galning nå, men finner det ikke non sted.
Simic Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Den ALLER! første CSen heter CS 4.0 Har det og det SUGER. Men det er morsomt da i et minutt
pronoob Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Google på cs classic. Det er en cs beta (5.2 tror jeg) til steam.
zuco Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 Vist det ikke er stor. Kunne du da tenke deg og legge det i en rar fil og legge ut på en ftp server ellerno... Hadde vært kjempekult.
zuco Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 Ja tenkte på deg simic.. Men du trenger ikke å stresse med det
Simic Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Ok, jeg får adsl 21oktober. Filen er på 500mb og jeg bruker modem nå Men som sakt 21oktober
Saggy Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Altså, den første beta versjonen av CS var 1.0 jeg begynnte først å spille på 5.2. Var arti det og.. HS uansett hvor du aima osv
zuco Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 Mene, vist dere ikke har noe å gjøre så kan dere være med meg og lete på google... :!: :!:
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Oooh.. Husker de gode gamle tidene da man satt på lan og kunne høre "HEADSHOTT FOR FAEN" hylt ut hvert 5 eller 10ende minutt... I tidene FØR man kunne SE om det var hs (kniven gjennom hodet).... *Mimre*
zuco Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 Jeg fant jeg fant http://www.zone.ee/Hlweb/download.htm :!:
Black Star Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Flyttes fra spill -> spørsmål og svar-konsoll til riktig kategori.
machineSin Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Første CS som var åpen for alle var beta 0.1 som kom juni 1999 om jeg ikke husker helt feil (mai-juli en gang i allefall, er noen år siden nå).
Juleniss1 Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Google på cs classic. Det er en cs beta (5.2 tror jeg) til steam. Nei, det er det ikke. Det er mod som er laget nå hvor de har hentet inn diverse greier fra hvordan det var før. Mest fra BETA 5.2 Er ikke bare bare å prøve disse gamle versjonene, med tanke på at du må ha riktig HL-versjon og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå