Noobtube Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Hva er forskjellen??? hvilket er best til et 939-system? MVH Arnulf
El Fantasma Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Har god erfaring med nforce, pluss at jeg har hørt at nforce 3 skal være raskere enn VIA. (kan noen bekrefte dette? )
Goophy Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 nF3 har agp/pci lås. Sies å være litt mer stabilt. Skal du ikke overklokke er det egentlig likegyldig hva du velger.
z00l Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 nForce-3-250 yter noe bedre en VIA chipsett, men det er i utgangspunktet når det kommer til overklokking at nForce chipsetene har vært populære. Dog skal det sies at ytelses/overklokkingsforskjellen ikke er stor mellom nForce3 og VIA KT-800 til sammeligning med forskjellen i et nForce2 chipset og et VIA KT400 chipset. Personlig ville jeg valgt nForce3-250 uansett, da jeg har dårlig erfaring med VIA chipset. -z00l-
EpziloN Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 jeg har selv kun brukt Nforce2 og er velig fornøyd med dette. det beste du kan gjøre er å surfe nettet rundt etter 'reviews'. Epz.
MrLee Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 nforce3 pga. agp/PCI lås (kanskje bare viktig for klokkere...men men) ikke like kresent på minne (har jeg forstått) Bedre Harddisk kontroller (VIA sliter fremdeles med disse i forhold til nVidia) generellt sett litt raskere innebygd firewall i Ethernet porten? mer features?
Templar Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 nForce 3 250GB uten tvil. Har hatt begge. Simon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå