Gå til innhold

MMC kortet tok kvelden


Anbefalte innlegg

Sitter med en 7610 og koser meg å tar bilder :D Plutselige ser jeg at alle bildene mine er korrupte, og ved videre sjekk av minne kortet så finner jeg ut at dette er skadet og trenger formatering. Noe som ikke gjør kortet mitt noe bedre :no: Har man garanti på slike kort. Da jeg har eid mobilen i 1 1/2 mnd, og det er jo den første tiden man er ekstra forsiktig med en mobil, så den har ikke fått seg de alt for store påskjenningene :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde problemer med mitt RS-MMC i 7610'en også.

 

Alle meldinger jeg hadde lagret forsvant, og jeg måtte endre minnet i bruk til telefonminne for å komme til innboksen (som da er tom).

 

I tillegg forsvant endel filer, litt hipp som happ. Masse bilder entenn forsvant, eller ble korrupte, i tilegg til at mobilen ikke vil inn på Bilder-mappen via Galleri.

 

Dette ble fikset ved å formatere kortet, men jeg mistet likevel mye jeg gjerne skulle hatt.

Lenke til kommentar

Problemet er løst. Dro ned til Nokia service senter, der fant de ingen feil. Kortet fungerte i pcen deres men ikke i mobilen min. De kjørte alle typer av formateringer, men til ingen nytte. De prøvde da et nytt minne kort, som fungerte i mobilen min. Fikk det, men mistet all data jeg hadde på det tidligere minne kortet.

 

PS. Min formatering av kortet fjernet ikke filene fra Nokias service senter øyne, der så de alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...