Gå til innhold

Et Motorsykkel Spill


Anbefalte innlegg

Noen som husker ett motorsykkelspill som er ca. 4-6 år gammel?? :hmm:

Du var en mann som kjørte på motorsykkel også kastet du slegge og slike ting på andre folk som kom opp på siden av deg med motorsykkel? Jeg husker også at du skulle til en bar og hente en nøkkel, og da måtte du slå ned bartenderen!

 

Noen som husker hva dette spillet heter??? :hmm:

 

Pliiis svar hvis du husker dette spillet og hva det heter og gjerne legg til en link hvis du vet hvor jeg kan laste det ned..?

 

På forhånd takk :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du mener "Full Throttle". Minner meg misstenkelig om det spillet. Det begynner å bli noen år siden jeg spillte det spillet nå, men det ringer liksom en klokke. :hmm:

 

Der slo du meg på målstreken Caps Lock! Med tre minutter eller no`!. Men det er ikke tvil om det er det spillet.

Endret av Shotgun
Lenke til kommentar
Tror du mener "Full Throttle". Minner meg misstenkelig om det spillet. Det begynner å bli noen år siden jeg spillte det spillet nå, men det ringer liksom en klokke.  :hmm:

 

Der slo du meg på målstreken Caps Lock! Med tre minutter eller no`!.  Men det er ikke tvil om det er det spillet.

Brukte du 3 minutter på å skrive det?? lol :p

 

 

btw: det er Full Throttle du tenker på

Endret av Shaper^
Lenke til kommentar

Man må ikke gå inn i en bar for å få tak i noen nøkkler på Road Rage, Full Throttle deriomot....

 

Og bare så du vet det... Man kaster ingen ting på de andre motorsykklene og man skal ikke slå ned bartenderen, man skal ta neseringen hans og slå han ned i bordet...

 

a129.jpg

 

b53.jpg

Endret av Ontrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...