Fat_ASS Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Vet ikke om d er riktig plass å skrive inn men jeg gjør d nu forde. Har hørt at d går ann å snakke med noen folk på gaten å få sånne extra oppdrag av dem. som feks å redde folk som henger fra bygninger å greier. eller no sånt. Har vært å snakket med mer eller mindre ALLE folkene på gatene uten å få noe sånt. så er d noen som vet hvordan man gjør d?? Har runda spillet nesten to ganger. va så lett at jeg tok d på rundt 2-3 timer.. Har også sett bilder på nette fra spillet der spiderman er å hopper rundt på en eller annen bro...har vært overalt (tror jeg) å leita etter den broa men jeg har ikke funnet den... noen som vet hvor den kanskje er??!! Har PC versonen..
HMaster Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Pc versjonen er helt annerledes enn konsollversjonene som du snakker om. Du min kjære venn, har kastet bort 6 timer av ditt liv på et makkverk av et spill.
Piratpjokken Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 d er dessverre sant at d spillet er et eneste rot på pc. Kan bare slenge d i søpla
Shikaru Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 d er dessverre sant at d spillet er et eneste rot på pc. Kan bare slenge d i søpla jau, så sant så sant. jeg har spiderman 2 til xbox, og der er det ekstra missions og lignende. det som er fett og gjøre. nå har ikke jeg spillt pc versjonen men det er nok mer barnespill av seg på en måte.
Fat_ASS Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Fan d var kjipt... Var jo d jeg hadde lyst t å prøve...selve story delen var jo bare helt talentløs... jaja...takk skal dere ha uansett... skal se om ikke jeg kan få tak i d på PS2 da...men jeg likte kontrollene på pc så godt...å kunne spille med mus i stede for den teite joystikken på kontrollen var helt vidunderli... :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå