Switchblade Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Funk1030 og MX1000 eller IE4.0. Har begge to og begge er helt konge. Holder en liten knapp på MX1000. Den er kjempegod å bruke. Merker ikke at den er tråløs i det hele tatt. Den raegerer like raskt som IE4.0 på bevegelser og er mere nøyaktig. IE4.0 egner seg kansje litt bedre for oss med store hender, men er mulig det er en vanesak.
Marsupio Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Den så rett og slett stygg og vondt ut.! Fullt mulig at dine deformerte hender ikke liker musa, men mine deformerte hender elsker den. Det finner nok endel som fortsatt bruker den, da den faktisk er HELT genial. En jeg kjenner som er ivrig spill-fanatiker, kjøpte inn ett lager av den musa fordi den ble tatt ut av produksjon. Har man peil, så har man peil - Marsu
Hr. Jenssen Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Kjøp MX510! Jeg fikk MX100 for ei lita stund siden, og her er en liten "omtale"... +'ene: + Utseendet er bare fantastisk! + Den sitter som støpt i hånden (bedre enn NOEN mus jeg NOEN GANG HAR PRØVD!) + Verdens første LASER mus! Det innebærer at den er 20x ganger raskere i reaksjon enn vanlig optiske mus + Den har flere sidetaster, og taster rundt hjulet, som på mirakuløst vis er PERFEKT posisjonert! + Den har perfekt størrelse (verken for stor eller for liten) + Det følger med ladder + Den bruker ikke AA batterier, men har et innebygd Li-Ion batteri + Batteriet varer utrolig lenge, i tillegg til at det krever ekstremt kort oppladnings tid + Musa har et batteri-måler instrument! + Perfekt mus for en som liker å redigere ting, surfe på nett spille spill (OBS: ikke hardcore!) + Musen har av/på knapp, for å slippe strøm bruk, selv om at den ikke står i ladderen + Den slår seg av om du ikke bruker den i 10sek, og om man rører den igjen, vil den slå seg på igjen i løpet av 0.01sek + Det følger med driver-CD om man skulle trenge det + Denne musa er starten på en ny generasjon mus! Og så var det -'ene: - Den er alt for dyr! (mellom 500kr og 900kr) - Ingen mulighet for å velge mellom trådløs, eller ledning (i allefall foreløpig) - Den egner seg ikke til en hardcore spiller, blant annet pga trådløsheten, som gjør den noe "eklere" å bruke (OBS: kommer an på hva du er vandt til!) Noe annet som er verd å nevne: Jeg sitter nå på et dataparty (Xplore - http://www.xplore.nu/04/), og da spiller jeg naturlig vis VELDIG MYE cs... Og min definisjon (etter å ha vært vandt til å bruke ledning-mus), er at MX1000 utfyller IKKE "kravene" til en hardcore (cs) spiller! Av en eller annen vanskelig forklart grunn, er det bare slik... Så jeg gir MX1000 2 karakterer, utifra om du er en softcore PC-bruker, som digger msn, irc, generell nett-surfing, redigering, og litt DOOM3 nå og da eller om du er en hardcore gamer i spill som feks Quake 3, WC3, cs, o.l. Om du er førstnevnte (Average Joe innen PC), vil du ELSKE MX1000! Det ENESTE minus må være at den har en ganske høy pris (som nevnt tidligere) Karakteren blir da: 90% MEN, om du er sistnevnte (hardcore gamer) vil du bli meget skuffet over denne musen! Den er så pen og sitter så bra i hånden, at du har lyst til å gå rundt med den i hånden din, uansett hvor du går, men det hjelper ikke når du ikke får en eneste frag i favoritt spillene dine! (i allefall ikke i begynnelsen, før du lærer å kjenne) Og dette minuset bli faktisk så kollossalt at den endelige karakteren blir liggende rundt 60-70% Så da blir nok ikke dette den perfekte CS musen... Kjøp heller MX510, den er bare halvparten så vakker, men er billigere, har ledning, er fortsatt veldig pen og danker ut de fleste andre mus innen spilling. Her kan du lese mer om MX1000, og se bilder: http://www.logitech.com/index.cfm/products...43&ad=hp_mx1000 EDIT: Beklager eventuelle skrivefeiler, da dette er mest grunnet at jeg ike har fått noe søvn på litt for lang tid... Endret 7. oktober 2004 av MeTa][iC
tivers1 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 + Åhh, det er en sykt god combinasjon Steelpad 4D likte jeg ikke, derimot Icemat 2 eier
-Teddy- Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 *UUuuggghh* Icemat, blir banna om du tar med den på LAN Bråker så sinnsykt
tivers1 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 *UUuuggghh*Icemat, blir banna om du tar med den på LAN Bråker så sinnsykt Og det gjør ikke Steelpad? Neida Icemat synes jeg er best
monstar Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 MX510 å fUnc funker bra Funker bedre med icemat! Hvor er argumentene dine?
entonic Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 hallo igjen folkens... har da nettop kommet hjem fra nederland hvor jeg har kjøpt mx510. har lest at mange av dere anbefaler en ny musmatte men jeg tror at jeg bare beholder den jeg har men jeg har to andre som jeg skal ta bilde av så dere kan si hva dere synes. takk for all respons til nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå