vivastar Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny mus. har tenkt på logitech mx510. er det noen som er omtrent like gode eller bedre til samme pris omtrent Kjøp deg den nye razor musa, den beste musa kanskje som er på markedet idag.... www.razerzone.com Endret 2. oktober 2004 av vivastar
Thal Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Den linken funka ikke helt du Sånn er den: http://www.razerzone.com/
zorken Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Kommer helt an på spilleren selvsagt men hører mange CS spillere bruker IE 3.0 musen som er helt forferdelig på alle punkter i min bok. Den ble en hit pga sK brukte den for mange år tilbake men nå er den bare treg og lite responsiv til de grader framfor dagens mus. Tull! IE 3.0 er IKKE treg. Den ble ikke populær fordi SK brukte/bruker den. Den ble populær fordi det er en bra mus!
-Teddy- Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Dette er pc musa jeg bruker: EDIT: Noen som vet hva den heter? Endret 2. oktober 2004 av -Teddy-
Prikkus Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har hatt MX500 med blå musematte. Likte den ikke så særlig. Nu bruker jeg MX310 med Speed-Pad.. Beste mus jeg har brukt
Khalifen Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 _ALLE_ cs spillere jeg kjenner (inkl meg) bruker Microsoft Intel 3.0! (og DKTmatta) MX510 og en blå tøy matte til 19,50, - That's the spirit. Kjører det samme utenom at tøymatta kosta 9kr på biltema.
Sigga Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Har en trådløs Logitech av ett eller annet slag...Plagsomt når batteriet går.
-Teddy- Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Noen som vet hvilken mus jeg har som jeg postet bilde av lenger opp?
Opacus Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Er vel en Microsoft Optical Mouse... enkelt og greit.
Algron Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Bruker en Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer 2.0 og en DELL musematte EDIT: Skriveleif Endret 2. oktober 2004 av *Dragon*
haakon90 Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 bruker en microsoft intellimouse 4.0 og second edition icemat... funker fett det
Hr. Jenssen Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Kjøp ei MX510 eller ei MX100, kast tankene om mus-matte i søpla, og spill uten, slik JEG gjør!
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/e.../egdespadxl.jpg + http://www.com-tra.de/img/p/MS_Intelli_30_ohne.jpg = HEAVEN! Litt old mus, anyways
-Teddy- Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Er vel en Microsoft Optical Mouse... enkelt og greit. Hm, kult... Enkelt navn får en si
Hr. Jenssen Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Dette er ganske off topic, men jeg gidder ikke å lage en ny tråd om det sdien det sikkert finnes flere fra før... Problemet mitt (angår cs) er at jeg har ikke en fast fps! Fps'en min ligger som oftest borti 100, men så faller den til 50-60, og blir der ca 20sek! Ikke nok med det, noen ganger faller den helt ned i 5-7fps!!! Jeg tror dette har med skjermkortet mitt, et geforce 6800, som jeg satte inn for ei kort tid siden. Jeg har slått av vsync, har skrevet net_graph 4 og fps_max 101 i console, men likevel holder den seg ikke stabil, slik som den gjorde på Radeon 9600XT kortet mitt! Noen som kan hjelpe?? Takker for all hjelp jeg kan få
Sandiz Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Er veldig glad i Allsop musmatte, og hater glatte matter som func... Men func sin "ledningfester" er jo okei... hehe Ellers er IE3.0 en grei mus, selv om den bugger en del i CS, så jeg skal gå tilbake til Logitech ganske snart. Konklusjon: Jeg anbefaler deg en Logitech mus, tror alt fra MX310 og oppover duger bram avhengig av hva budsjettet ditt er. Men at du -må- ha en musematte som koster mer enn en femtilapp, er det reneste sludder og vås. Pent levert, hadde samma oppsett med gummibase + allsop før
Steikern Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Dette er pc musa jeg bruker: EDIT: Noen som vet hva den heter? MS 1.0
Steikern Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Dette er pc musa jeg bruker: EDIT: Noen som vet hva den heter? MS 1.1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå