Gå til innhold

Nybegynnerbilde - drivhus

Th0mas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer det et nytt nybegynnerbilde. Det har såvidt vært innom photoshop, men har bare justert fargen på gresset litt, og fjernet noen forstyrrende elementer. Hvad tycks?

post-209-1096668695_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Synes det er et morsomt og litt annerledes bilde. Likte kontrasten mellom de gule fargene fra drivhuset og den sorte himmelen. Du har også fått med perspektiv i bildet. Bra! :thumbup:

Hilsen Daniel :yes:

• 2 uker senere...
Skrevet

Tror jeg ville gått litt lenger unna og fått med mer av drivhusene, pluss kuttet mer i toppen der det uansett kun er svart. Da får du litt mer "bredformat". Kanskje jeg også ville prøvd et mindre symmetrisk perspektiv, men hvordan det hadde fungert vet jeg ikke uten å ha prøvd :)

Kjør også på med litt mer oppskarping, Unsharp Mask i photoshop, det hadde gjort seg her. Ellers; ganske stemningsfullt, bedre enn det forrige bildet ditt (treet), men også her mangler det noe spennende som kan "fange øyet", om du forstår hva jeg mener..

Skrevet (endret)

Noe sånt?

Tok kanskje i litt mye med unsharp mask?

Symmetrien i bildet var liksom litt av greia, men kunne jo prøvd noe annet også.

post-209-1097846271_thumb.jpg

Endret av Th0mas
Skrevet

Nybegynner ja. Satt og kjeda meg midt på natta og tenkte ""Faen, nå tar jeg mopeden opp til gartneriet og tar noen bilder". Ble bedre enn forventet, så det var verdt turen :p

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...