hhhhhhhh Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Når en torrent er ferdig i Azureus, begynner den automatisk å seeder, hvordan stopper man det?
Hetland Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 (endret) høyre klikk på torrenten og trykk "Stop" Btw: du er en skam for torrent netverket Endret 1. oktober 2004 av Hetland
Prikkus Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 høyre klikk på torrenten og trykk "Stop" Btw: du er en skam for torrent netverket Er enig med han.
Prikkus Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Seeding er for de med over 1 mbit upload Men da ligg jo æ laaaaaaaaaaangt unna der Glad er jeg å
hhhhhhhh Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Skrevet 1. oktober 2004 (endret) høyre klikk på torrenten og trykk "Stop" Btw: du er en skam for torrent netverket Er enig med han. Det har jeg jo skjønt, men det jeg egentlig mente er hvordan kan man gjøre dette på forhånd? Jeg er jo ikke alltid til stedet når torrenten er ferdig. Endret 1. oktober 2004 av hhhhhhhh
hhhhhhhh Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 du kan ikke Er du helt sikker på dette?
Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 hva gjør det at den sender ut når du er borte a ?
hhhhhhhh Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 hva gjør det at den sender ut når du er borte a ? Er det noe som er veldig viktig for deg å vite? Jeg vil at dataen skal bruke ressurser på de torrentene som ikke er ferdiglastet.
Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 hva gjør det at den sender ut når du er borte a ? Er det noe som er veldig viktig for deg å vite? Jeg vil at dataen skal bruke ressurser på de torrentene som ikke er ferdiglastet. ok tror faktisk du kan slå av seeding, gikk med ABC bittorrent da
zyp Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Hva gjør det om du seeder selv om du downloader? Du får jo ikke høyere download selv om du stenger av upload.
Bruun Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Hva gjør det om du seeder selv om du downloader?Du får jo ikke høyere download selv om du stenger av upload. Skal vi vedde?
zyp Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Det avhenger av hvilken linje man har selvfølgelig. På min linje har det i alle fall ingen innvirkning, og meg bekjent ikke på ADSL heller, med mindre upload struper download.
hhhhhhhh Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 Hva gjør det om du seeder selv om du downloader?Du får jo ikke høyere download selv om du stenger av upload. Jeg vil heller bruke uploaden på de andre torrentene, er dette så vannskelig å forstå?
hhhhhhhh Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 nei, men kan du ikke bare uploade litt da ? Jeg har vanligvis over 1 i upload rate når en torrent er ferdig, så egentlig vil jeg ikke. Men kan ikke du slutte å mase på at jeg skal uploade, du har ingenting med om jeg gjør det eller ikke. jeg setter pris på om vi kan holde oss on-topic heretter.
thomassit0 Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 på meg som har 704\128 linje har jeg faktisk sett med azureus at hvis jeg setter upload til 6-8k så får jeg ofte mye høyere nedhastighet, vet ikke helt hvorfor..
Lch Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 på meg som har 704\128 linje har jeg faktisk sett med azureus at hvis jeg setter upload til 6-8k så får jeg ofte mye høyere nedhastighet, vet ikke helt hvorfor.. Derfor.
Bluebeans Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Tror aldri jeg har passert 30% i shareratio
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå