tundra Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har et spill som heter Need For Speed Road Challenge, men jeg får det ikke installert på datamaskinen. Jeg har windows 2000, men det står på spillet at det bare virker på win95 og -98. Er det en måte å likevel få det installert og spillbart?
Hr. Jenssen Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har et spill som heter Need For Speed Road Challenge, men jeg får det ikke installert på datamaskinen. Jeg har windows 2000, men det står på spillet at det bare virker på win95 og -98. Er det en måte å likevel få det installert og spillbart? Gjør om trådeen's navn til no mer beskrivende, slik som "hvordan får jeg installert NFS: Road Challenge", eller "NFS Road Challenge trøbbel" slik at en moderator ikke kommer og fikser på tråden din...
tundra Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Skrevet 1. oktober 2004 da vil folk som leser det tenke at "hm, dette spillet har jeg ikke prøvd å installere". Og dermed leser de ikke tråden. Det var kanskje en dårlig tittel, fordi problemet er jo ikke egentlig spillet nødvendigvis, men det å spille et ikke-w2k-kompatibelt spill på w2k. Men løsningen kan jo likegjerne være en eller annen fil som kan fikse problemet. Derfor lurer jeg jo selvfølgelig på hvordan jeg får installert spillet, som det står i tittelen. Det er ikke plass ttil så alt for mange ord i tittelen, så det går ikke med: hvordan får jeg installert mitt ikke-w2k-kompatible Need For Speed Road Challenge på min datamaskin som kjører w2k?
Lautsprecher Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Prøv å kopier innholdet på cd'n over på harddisken, og deretter høyreklikk på install-fila(setup.exe osv.) og rot deg fram til kompitabilitets-modus, velg kompitabilitets-modus for win 98. Gjør det samme med snarveien til spillet etterpå. Bare en ide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå