Gå til innhold

Får ikke installert Directx 9.0c


Anbefalte innlegg

Jeg får ikke installert directx 9.0c på PC`en min. Får startet opp installfilen og trykker på next..istedenfor å installere så hopper den rett til installation complete og jeg kan kun velge finish..."the components installed are now ready for use" men problemet er da at ingenting ble installert, jeg har fortsatt dx9.0b :no: ..har aldri opplevd eller hørt om noe sånt før..bruker win xp med sp2

 

noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke installert directx 9.0c på PC`en min. Får startet opp installfilen og trykker på next..istedenfor å installere så hopper den rett til installation complete og jeg kan kun velge finish..."the components installed are now ready for use" men problemet er da at ingenting ble installert, jeg har fortsatt dx9.0b :no: ..har aldri opplevd eller hørt om noe sånt før..bruker win xp med sp2

 

noen som kan hjelpe?

har samme problemet som deg. Samtidig som mange nye spill ikke vil kjøre på grunn av at jeg mangler directx 9.0c. :hrm:

Lenke til kommentar

DX 9.0c skulle følge med SP2. Prøv å oppdatere skjermkort driverene og så DX igjen.

 

Resirkulerer også et tidligere innlegg:

Det finnes et prosjekt på Sourceforge som heter DirectX Remover som visstnok skal kunne fjerne ødelagte innstallasjoner av DirectX, slik at du kan innstallere den fra skratch igjen.

 

Du kan prøve, men jeg vil anta at det er litt risky... Ville ikke prøvd med mindre jeg var forberedt på å legge inn win på nytt igjen uantsett.

 

Sp+

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Her ser det ut som noen har hatt samme problemet.

 

Ca halvveis nede på siden anbefales det å reparere gjeldende innstallasjon av windows, og det ser ut som det funket:

I think the problem could be traced back to a botched SP2 install. Wiping it and reinstalling the SP got me to 9c.

 

Her er linken til en side om reparasjon av WindowsXp installen, som de anbefaler.

Vurder også å slipstreame install cd'en din. (To linker i siden over, og her er en til)

 

Sp+

Endret av solar_panel+
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...