CurSe Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 (endret) har akkurat kjøpt Painkiller og installerte det. Til min store forskrekkelse så går alt så sinnsykt fort unna. Alt går så fort at jeg knapt klarer å sikte på monstrene. Skal spillet virkelig være sånn? Endret 2. oktober 2004 av CurSe
Vrengtpolvott Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Det skal vel ikke gå så forbanna fort nei, jeg hadde ingen problemer med å sikte på monstrene, alt gikk ganske perfekt etter mitt syn. Er vel kanskje noe feil på discen, har du prøvd å installere på nytt eller laste ned en update til det?
CurSe Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Skrevet 1. oktober 2004 Har akkurat installert det så jeg har ikke oppdatert noe. Hvis man skal sammenligne farten jeg har i painkiller så kan det sammenlignes med den boosten i ut2k3 (fart altså). Har du normalt gåtempo?(som i feks doom3)
Rubex Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Det skal være sånn jo.... det er jo det som gjør spillet gøy. Men at det er problemer med å sikte på fienden hørtes rart ut.
CurSe Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Skrevet 1. oktober 2004 Jeg sliter hvertfall med å treffe de... jeg springer fort, fienden springer enda raskere... er ennå på første brett og når jeg møter en haug med fiender må jeg bare holde inne skyteknappen å håpe på det beste Men hvis det skal være sånn så får jeg bare leve med det og prøve å mestre det. Var sinnsykt uvant å spille skytespill med den farten hele tiden
Passasjer Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Painkiller er litt Serious Sam-aktig. Veldig høyt tempo over spillet.
CurSe Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 istedenfor å starte en ny tråd så fortsetter jeg bare på den der: Hvordan skal man drepe den første bossen? Er en SVÆR fyr på en kirkegård som nekter å dø. Har bare shotgun og den "armbrøsten" til disposisjon. Noen duppedingser man må ødelegge eller er det bare å fyre løs?
slash Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Når han lager de tornadoene så bør du finne deg tak over hodet. Det er noen av ruinene som har tak. (Omtrent akkurat store nok til deg.) Primary fire på stakegun er forøvrig meget effektivt så lenge du klarer å treffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå