tor_erik Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Hei! Jeg har litt problemer med kalibrering av rattet mitt i Windows. Jeg må gjøre det her, ettersom det ikke går an i spillet jeg spiller, nemlig Racer. Rattet går alt for langt til høyre... Hjelp noen? Har forresten nyeste drivere.
pcp160 Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 fikk du ikke cd-programvare med rattet? Har Logitech momo racing og wingman joystick, og jeg bruker det samme programmet (wingman profiler) til kalibrering av alle Logitech enheter....
tor_erik Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 Jo, fikk denne med, og har prøvd den også, i tillegg til 4.04 som ligger på nettet. Det hjalp lite, rattet svinger fremdeles for langt til den ene siden, og nå er det full gass og brems i det øyeblikket jeg trykker bittelitt på en pedal også.
tor_erik Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 Ok, enda mer problemer. Etter x antall forsøk, skjer det nå at det kommer en feilmelding under installasjonen av rattet, som sier at rundll32.exe har gjort en ulovlig operasjon. Når jeg trykker "ikke send," termineres installasjonen. Dette skjer hver gang.
mago Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Kan hjelpe med nyeste driver som er v4.40 http://www.logitech.no/index.cfm/downloads...,contentid=5307 I TILLEGG last ned WingMan Clear Calibration (kalibreringsverktøy) (til venste på siden) og husk å avinstaller gammel driver FØRST Endret 3. oktober 2004 av mago
tor_erik Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Kan hjelpe med nyeste driver som er v4.40 http://www.logitech.no/index.cfm/downloads...,contentid=5307 I TILLEGG last ned WingMan Clear Calibration (kalibreringsverktøy) (til venste på siden) og husk å avinstaller gammel driver FØRST Allerede prøvd 4.40l, men det skader ikke en gang til regner jeg med. Kalibreringsverktøyet virker lovende. Takk.
Mushaboom Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Kalibrerings-verktøyet følger med på cden, ihvertfall på min. Fett ratt by the way
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå