gjerdesmett Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Jeg klarer ikke å få spillet Lotr: Fellowship of the Ring til å kjøre på min PC. Får bare en sort skjerm når jeg starter spillet. Det samme gjelder for demoen. Har ingen problemer med spillet på min bærbare Dell 510m... Er det noen som får Lotr: Fellowship til å kjøre på sin maskin med et 6800 kort? Lenke til kommentar
whom Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) No offence, men tror seriøst ikke det finnes noen andre enn deg som spiller det spillet, og ihvertfall ikke eiere av 6800 kort Så er nok ikke så mange som kan hjelpe deg... Men jeg har det vanskelig for å tror at det er selve 3d kortet som er problemet. Prøv nyeste drivere, og er du virkelig desperat, så ta deg en format c: Endret 30. september 2004 av Deuz Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 finn ut minstekrav og sjekk kortet ditt opp mot d Lenke til kommentar
whom Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 finn ut minstekrav og sjekk kortet ditt opp mot d Den var god :!: Vet du hvilket spill det er snakk om? Fellowship of the ring kjøres glatt på en p3 og GF2 mx har jeg erfart! Lenke til kommentar
gjerdesmett Skrevet 30. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Jeg fikk spillet "kastet" etter meg, så det er årsaken :!: Jeg har prøvd med 61.77, 66.31 og nå 66.51. Tror nok jeg drøyer det litt med en format c: for Fellowship's skyld :!: Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Et veldig godt tips: Drit i hele spillet..... Lenke til kommentar
gjerdesmett Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Et veldig godt tips: Drit i hele spillet..... Jo da, et flott tips :!: Problemet er bare det at jeg hater å ikke forstå hvorfor noe ikke fungerer på min PC. Derfor lurer jeg stadig på om noen med 6800 serien kan prøve om demoen fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå