Sink Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 (endret) En kompis har kjøpt seg en A64 3400+ og et EPoX EP-8KDA3J Han greide ikke å få det til å funke så jeg skulle prøve men, det var ikke så lett.. Jeg fulgte denne guiden men fikk det ikke til å funke. Jeg fant ikke det aktiveringa i BIOS... Kan noen hjepe meg? Mvh. Sink Endret 30. september 2004 av Sink
b0nna Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Det står i manualen, http://www.epox.nl/manuals/mu-8KDA3J&%2B%2...PCB%20V2.x).pdf søk etter cool
LooD Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Hvis han har to eller flere minnebrikker i, prøv å ta ut sånn at det bare er én. Da skal valget plutselig dukke opp i bios. Du må altså ta valget mellom C'n'Q og mere ram. Kjipt spør du meg... edit: ihvertfall skal det visst være sånn på 8kda3+ som jeg har. Endret 2. oktober 2004 av LooD
holvik Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Asus k8v se deluxe Amd 64 3000+ Artic cooling silencer 64 tc Jeg får heller ikke cool`n quiet funksjonen til å virke. Er det noen som har samme oppsett som har fått det til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå