Gå til innhold

Noen som spiller AoM her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg spiller Age of Mythology men sjelden på nett, da jeg og broren min som regel bare tar en runde , syntes det er morsommere :!:

Skuffende mange som ikke vet om AoM! :ermm:

Skrevet

Klart jeg spiller Age of Mythology!

Spiller også litt Titans, men det blir ikke så mye. Spiller aldri på nettet, pga dårlige erfaringer med duster som gjør alt for å ødelegge. Spiller kun på LAN, og med bruttern.

Skrevet

Aom har jeg ikke spilt på år og dag... var tryout for KoN når spillet var nytt sammen med to kompiser... Tror de er mer egnet for RTS enn meg, gitt.... (KoN_Cappfor og KoN_Daeron hvis det sier deg noe, LordSnapp__)

spillet er ganske bra det, men jeg får liksom ikke samme følelsen som av gode gamle "Age of Empires II : The Conquerors expansion"

der ligger det mange timer med morro altså :)

har aldri fått prøvd Titans til aom, er det noe bra, da?

Skrevet

Joda, Titans er jo ganske morsomt det også, men det er noen småting jeg ikke ble helt begeisteret over. Blir litt mer rushing når du får beskjed om at fi har begynt å konstruere en titangate, og det er vel egentlig litt positivt for de som liker det.

For min del, synes jeg det er deilig å kunne ta det med ro, og nesten vite sikkert at det ikke kommer et skikkelig seriøst angrep før det har gått 30-60 min.

Av nye ting som er verdt å nevne i Titans er;

- ny singleplayer campaign (som er helt grei, akkurat som i originalen)

- atlanterne (nytt folkeslag, med nye guder (3 stk) og gudegaver (12stk)

- flere myth units

- og ellers litt nytt småtteri

Alt i alt, er det helt kurrant. Det er underholdning det også, og det gir spillet et slags nytt liv kan du si.

Skrevet
Aom har jeg ikke spilt på år og dag... var tryout for KoN når spillet var nytt sammen med to kompiser... Tror de er mer egnet for RTS enn meg, gitt.... (KoN_Cappfor og KoN_Daeron hvis det sier deg noe, LordSnapp__)

spillet er ganske bra det, men jeg får liksom ikke samme følelsen som av gode gamle "Age of Empires II : The Conquerors expansion"

der ligger det mange timer med morro altså :)

har aldri fått prøvd Titans til aom, er det noe bra, da?

det er veldig bra :)

Japp, vet hvem de er vet du :D

KoN_Cappfor er i militæret så han spiller ikke mye for tiden, daeron spiller mye, men ikke for KoN`s RTS team. men han er damn good :D

Skrevet

ligaer er stygt :p

Har sett pokalen Cappfor fikk for å vinne NhAP ligaen (eller noe sånt no). hehe.. var der når han pakka den opp... gutt som var stolt, da eller. hehe :p

Skrevet
ligaer er stygt :p

Har sett pokalen Cappfor fikk for å vinne NhAP ligaen (eller noe sånt no). hehe.. var der når han pakka den opp... gutt som var stolt, da eller. hehe :p

Hehe, det tror jeg på :D

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...