Gå til innhold

Star Wars: Battlefront demo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om denne demoen er langt unna? På spillets side står det bare "comming soon" og har ikke funnet noe info om demoen noen andre plasser. Er ganske sikker på at jeg skal kjøpe det men brant meg på BF:Nam da det kom og kommer nok ikke til å kjøpe spill jeg ikke har testet med det første...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har også SW Trilogy pakka, men ingen Xbox. Håper at de kommer ut med en pc demo snart, så jeg kan teste det ut før jeg kjøper det på PS2 ;)

Hvorfor PS2 skal ettersigende ha den kjipeste grafikken, samt rævva multiplayer del... ifølge Gamespot that is.

Skal visst bli mulig at XBoxen, PS2en og PCen kan spille sammen etterhvert... Kommer til å eie de som skal styre med konsoll kontra mus :thumbup: ... forhåpentligvis :p

Skrevet (endret)

Grunnen til at jeg skal ha det på PS2 er at deler pc`en med ei søster som sitter mang timer i strekk på msn og henger på deiligst.no og slike sider. Pluss at pc`en vår får litt varmeproblemer når jeg spiller, så jeg spiller svært skjeldent på pc`en vi har her i heimen. Derfor! Grafikk er ikke alt og jeg bryr meg ikke om MP er rævva på PS2, er ikke så kresen på akkurat dette. Men vi slutter diskusjonen der, så vi ikke ødelegger tråden for trådstartet. Du får heller sende meg en PM, om du skal klage på mitt valg. ;)

Endret av Zemeckis
Skrevet (endret)
Grunnen til at jeg skal ha det på PS2 er at deler pc`en med ei søster som sitter mang timer i strekk på msn og henger på deiligst.no og slike sider. Pluss at pc`en  vår får litt varmeproblemer når jeg spiller, så jeg spiller svært skjeldent på pc`en vi har her i heimen. Derfor! Grafikk er ikke alt og jeg bryr meg ikke om MP er rævva på PS2, er ikke så kresen på akkurat dette. Men vi slutter diskusjonen der, så vi ikke ødelegger tråden for trådstartet. Du får heller sende meg en PM, om du skal klage på mitt valg. ;)

Tror du misforsto, jeg skulle ikke klage, jeg skulle informere, beklager hvis du følte det som skittkasting :blush:

EDIT: Virker som det kan ta sin tid med en demo, da en skikkelig patch (forhåpentligvis) blir prioritert. Spillet har visstnok en del tekniske mangler som må fikses... vi får vel bare krysse fingrene... :hrm:

Endret av Odland81
Skrevet
Grunnen til at jeg skal ha det på PS2 er at deler pc`en med ei søster som sitter mang timer i strekk på msn og henger på deiligst.no og slike sider. Pluss at pc`en  vår får litt varmeproblemer når jeg spiller, så jeg spiller svært skjeldent på pc`en vi har her i heimen. Derfor! Grafikk er ikke alt og jeg bryr meg ikke om MP er rævva på PS2, er ikke så kresen på akkurat dette. Men vi slutter diskusjonen der, så vi ikke ødelegger tråden for trådstartet. Du får heller sende meg en PM, om du skal klage på mitt valg. ;)

Tror du misforsto, jeg skulle ikke klage, jeg skulle informere, beklager hvis du følte det som skittkasting :blush:

Det er greit ;)

• 2 måneder senere...
Skrevet
Nå har de fjernet "PC-Demo Coming soon" fra hjemmesiden. :no:

Betyr dette at det ikke kommer noen demo likevel?

Har de... har jeg ventet for gjeves på denne? Sinnsykt dårlig gjort... lame lame lame... :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...