Gå til innhold

Står att att det er brukt 58 GB når jeg ikke har d

BS10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Maxtor 200 GB som det står att det er brukt 58 gb på. Jeg får det ikke vekk , jeg har prøvd å formatert men de er der forsatt. Det er ikke noen skjulte filer heller. Hva kan være gale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norton antivirus har noe som heter "norton protection".

Selv om du sletter filene fra harddisken(e), blir de i norton protection i 7 dager (default).

Hvis du trykker høyre museknapp på recycle bin, og velger "empty norton protected files", løser du problemet

Skrevet

Virker ikke som om Norton er synderen her. Trådstarter sier at han har formatert disken. Virker merkelig at noe blir igjen på disken etter formatering. :hmm:

Det er ikke en partisjon til på disken som tar opp plass?

XenZor

Skrevet

nei det var ikke Norton: men det kom en mappe som het Recycle, men den er tom.. Forsatt breukt 58 gb.. Kan det være en partisjon som er ødelagt eller noie?

Skrevet

Når jeg prøve å sjekke disken me Partition Magic komme det opp : Partition contains open files..use the operating check utility? Hva da?

Skrevet

Du sier du har formatert disken, da skulle du jo ha sletta alt på disken.

Dersom dette stemmer er den eneste forklaringen at det er flere partisjoner på disken. Dette kan du sjekke i PM. Der får du en grafisk fremstilling av disken. Er den delt opp i flere partisjoner vil det komme tydelig fram.

Det kan virke som om det er noen missforståelser ute og går her. Kan du legge ut et bilde av skjermbildet med PM oppe?

XenZor

Skrevet

Kan se ut som om det har med Norton å gjøre, men jeg er ikke sikker.

Om du viser skjulte filer og mapper i utforsker, skal du få en mappe som heter resykler. Sjekk hvor stor denne er.

XenZor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...