Gå til innhold

Gjenopprette tekstdokument fra minne?


|shadow|

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg kjører WinXP og Microsoft Office 2003, og har fått et lite problem med en fil som "forsvant". Har seg nemlig sånn at jeg mottok et tekstdokument (word / .doc) på mail som standard vedlegg i Outlook Express. Uten å tenke mer på saken valgte jeg "åpne" fremfor "lagre" da jeg skulle se på filen. Nå har det seg sånn at jeg gjorde en god del endringer i denne filen. Da jeg så avsluttet Word fikk jeg (selvsagt) spørsmål om å lagre og valgte automatisk "Ja".

MEN, det jeg ikke tenkte over var at filen i utgangspunktet ikke var lagret annet sted enn i mailen jeg hadde mottatt :/ Finnes det da noen måte å finne igjen det jeg har endret i filen? Har søkt og letet meg frem i alle mulige mapper, men finner ikke igjen filen. Når jeg åpner vedlegget i mailen jeg fikk er det jeg får opp helt uten mine endringer (altså sånn jeg mottok den).

Min teori er at ett eller annet sted må jo filen ha havnet? Jeg fikk jo ingen feilmelding når jeg valgte "Ja" på spm om å lagre.. I allefall bør det fortsatt ligge lagret i minnet et eller annet sted, siden jeg ikke har restartet eller gjort mye annet minnekrevende etter at problemet inntraff..

 

Noen som har den minste ide om hvordan jeg kan få dokumentet mitt tilbake?

 

 

Alle tips mottas med stor takk :)

 

 

_______

shadow

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...