Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Styling til Mercedes

@lf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
se www.streetdesign.no De har...

Ok.. Noen som vet hvilket karroseri nummer det er på "min" bil??? Altså hvilken undermeny jeg skal velge...Orker ikke å gå ut å se i vognkortet....

Skrevet
se www.streetdesign.no  De har...

Ok.. Noen som vet hvilket karroseri nummer det er på "min" bil??? Altså hvilken undermeny jeg skal velge...Orker ikke å gå ut å se i vognkortet....

Hvis du har en 1990 MB 230E så har du W124 karosseriet. På 90 modellene og nyere er det "saccoplanker" nederst på dørsidene. Hvorfor i huleste vil du style en Mercedes???

Mercedes%20-%20E%20Klasse%20W124%20Accessories%20-%20Rear%20Left%20(rear%20CE).JPG

Mercedes%20124%20Sedan%20Grey%20Rear%20Harris%20View.jpg

Mercedes%20124%20Coupe%20Side%20Front%20Grey%20AMG%20Style%2018%20Eibach%20Springs%20and%20Clear%20Blinkers%20View.jpg

Skrevet

Jeg bare utforsker mulighetene.. Det er vel lov ??? Planlegger å kjøpe meg ny bil snart...en som skal styles skikkeli.. Noen forslag? Bør ikke koste mer en ca 100000-150000

Skrevet
Jeg bare utforsker mulighetene.. Det er vel lov ??? Planlegger å kjøpe meg ny bil snart...en som skal styles skikkeli.. Noen forslag? Bør ikke koste mer en ca 100000-150000

Skal du lage en plastikk 80-tallsbil så kan du jo kjøpe en sliten gammel Mercedes 190 for 20 000 kroner og staile den for 80 000 kroner :roll:

Skrevet

Ville satset på en Audi S4 2.2T/4.2 V8 ;)

Skrevet

Personlig ville jeg valgt en Audi A4 (B5, 95-01)..

De kan gjøres rimelig heftige om det gjøres rett. art:racing har en del heftige ting, de har en rimelig heftig A4 selv, (8E) med full Oettinger styling.

Du bør ha 1.8T eller mer, 1.6 literen er dau så det holder..

Skrevet

Har egentlig veldig lyst på en Honda civic 1,6 VTi.. Bare lurer på hvilken årsmodell som er lettest å få tak i styling til? Er vel 93-95?

Skrevet
Har egentlig veldig lyst på en Honda civic 1,6 VTi.. Bare lurer på hvilken årsmodell som er lettest å få tak i styling til? Er vel 93-95?

Emmm.. Samme hvilken modell da... like lett å finne styling til alle civicer

Skrevet
Minnes de mercedesene fra første TAXI filmer.. say no more!

De røde MB 500 E som ble brukt i Taxi1 var dønn originale biler uten styling eller noe slik. De røde hadde orange blinklys framme, mens de "sølvlakkerte" plutselig hadde hvite blinklys framme. :yes:

mercedes_500e4.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...