Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Styling til Mercedes


@lf

Anbefalte innlegg

Du får ikke lurt meg til å tro at de var dønn orginale. Senkesett var det garantert inne i bildet, den bakvingen kan jeg ikke minnes å ha sett på en mercedes siden +++ Kanskje de var AMG orginale, men da er de IKKE mercedes orginale.

 

Civic VTI 92-95 og 96-00 er det masse styling.. er så mye at du ville ikke vite hvor du skal begynne å lete. Det finnes nok flest VTI'r av gen 5 som er 92-95 modellen. Men jeg mener Gen 6 er de feiteste. Begge modellene har nå bolt on turbo kit's som gjør at du kan heve effektuttaket på motoren betraktlig hvis det er ønskelig.

 

Hvis du virkerlig skal være kar kan du se om du får tak i en Gen 6 Type R (Mulig det finnes noen i England) 1,6 liters motor med 185 hester. Dette skal visst nok være helt rått.

 

Et annet alternativ som ikke trenger å være så veldig mye dyrere er Integra 95-99 modell, disse leveres med en 1,8 liter på 185 hester så vidt jeg husker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilene i Taxi 1 var ikke 500'er anyways, det var originale 190 E 2.5-16

 

EDIT: På den tiden fantes det ikke noen E500 engang, det het "model 190" som forøvrig heter C-klasse i dag.

 

Model 190 E 2.5-16 hadde 195 hk, 235 nm, 0-100 på 7.5 sec og hadde en topphastighet på 220 km/h.

 

Model 190 E ble også laget i en evolution utgave i 1989, som ble laget i 502 eksemplarer. Denne hadde 320 hk, og det er mulig det er den de brukte i Taxi.

Endret av sf-R
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...