Gå til innhold

Def Jam: Fight For New York erfaringer?


nAz-guL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et av de bedre slosspill jeg har testet i det siste, definitivt god underholdning å knuse kompiser her ;) Kampsystemet virker litt overfladisk i starten, men er faktisk litt avansert hvis man graver dypere. Riktignok ikke et hav av forhåndsdefinerte komboer som i for eksempel Tekken, men man kan lage en hel del egne og holde god flyt i kampene når man har lært seg hvordan alt funker.

 

Blazin' moves tar av ;)

 

Har ikke testet story-mode, slosspill spiller jeg kun mot kompiser.

Endret av cockmyrifle
Lenke til kommentar

Nå har jeg kommet ganske langt på spillet, og syns det er helt konge. Blir lettere og styre personen din jo lenger du spiller så du blir kjent med den. Synd det at kameravinkelen blir litt uoversiktlig noen ganger men ellers er spillet helt konge...:) Beste spillet jeg har spilt på ganske lang tid!

Lenke til kommentar

Oioi! Dette hørtes kult ut, og jeg som bare trodde at det kom til å være en kjipt tekken kopi. Jeg har ikke spilt 1ern, men har alltid hatt lyst, men aldri hatt penger, eller ps2. Og nå som jeg jobber så har jeg skaffet meg en ps2, og dette var et av spillene jeg tenkte på å skaffe meg. Men hørte av folk at 1ern var kjipt og at denne sikkert kom tli å være det. Men det var jo folk som ikke visste helt hva de snakket om i og med at de ikke hadde spilt 2ern. Så nå som jeg ser at dere snakker positivt om den så må jeg skaffe meg den. Jeg har bursdag 14 oktober og skal da be morra mi om å kjøpe meg den hehe. Brødrene mine liker jo også rap, og han ene rapper, så dette burde blir kult.

Lenke til kommentar
og jeg som bare trodde at det kom til å være en kjipt tekken kopi.

Og nei du, dette er nok ingen tekken kopi. Hehe... Liker du sloss spill så må du bare ha dette, kan være vanskelig i starten men det funker seg til etterhvert. Vil si 99,9 % sikkert at dette spillet kommer nok ikke til og kjede deg. Tror ikke jeg har spilt noen bedre fighting spill enn dette!

 

Ganske underholdene. Vært hver kr! :)

Lenke til kommentar

+

Sinnsykt fett slosspill!

Det er den spillsjangeren(kampspill) jeg nesten aldri har forsøkt mye pga. 2-4player, for hver gang ender opp i ekte slosskamp eller uvennskap, kan si det som at jeg er en dårlig taper. Men multiplayer på dette spillet er jo konge!

Masse råe moves og spillere!

 

 

 

-

DMX er jo ikke med

Man kan jo ikke øve\practice(jevli irriterende)

Jeg har runna story mode en gang nå, og jeg tror jeg har hørt hordet f*ck 3 ganger, ikke det at jeg er noen spes. fan av banning, men en hardbarka rapper banner da for faen i hver setning, tror ikke helt på dialogene i spillet akkurat altså!

Ville at eminem skulle være med, for å se åssen han ser ut når han blir rundhjult......kasta foran toget :yes:

 

 

Virka kanskje som mye negativt, men det er bare små bagateller jeg måtte ta med!

 

Kjøp spillet! anbefales! :thumbup:

Endret av Hotmale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...