Sjefern Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Det som skjedde var at dataen min plutselig døde. Jeg var sikker på at det var hovedkortet som hadde tatt kvelden så jeg gikk å kjøpte et nytt. (hadde lyst på nytt hovedkort uansett) Når jeg kom hjem og innstallerte det var det dataen fremdeles like død. Etter litt mere feilsøking fant jeg ut at det var like godt å levere den på Datakjeden. Etter en ukes tid fikk jeg til svar agp-porten min var gåen og at skjermkortet mitt hadde øderlagt en agp-port i testmaskinen deres også! Så hva skal jeg si til Mamoz som jeg kjøpte skjermkortet av? De har jo ikke lenger FX5900 ultra som jeg hadde kjøpt av de. (kjøpte det for et halvt års tid siden) Hva er det jeg kan kreve av de? De har jo tross alt solgt meg et skjermkort som har drept 3 hovedkort! Kan jeg si at jeg vil ha et dyrere skjerkort som erstatning eller vil de bare le av meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå