Empty Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Kjøpte The Sims 2 og skulle til å installere det men så klarte jeg å knekke cd 1. Lånte cd 1 av en kamerat, installerte det også tok jeg å kopierte den, men det funker tydeligvis ikke, prøvde via Clone CD. Finnes det noen andre måter å ta backup av cd'en ? Har lite lyst til å kjøpe det nytt siden det bare er cd 1 jeg mangler...
Jokko88 Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Jeg vet ikke om det er lovlig å spørre om det der, så denne tråden blir kanskje stengt.
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Helt utrolig hvor mange som knekker CD1 av The Sims 2 for tiden. Send CD-en tilbake til leverandøren, så får du en ny CD. Info om dette skal du finne i manualen.
.V. Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Er vel ikke ulovlig så lenge han faktisk har kjøpt spillet.
Lacim Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Jeg mener Anette_ hadde et innlegg om akkurat det samme i SO3... Merkelige greier.
Empty Skrevet 29. september 2004 Forfatter Skrevet 29. september 2004 Skal psilocybe sa. Poenget med denne tråden er ikke å fremme warez o.l. men det er faktisk en reel problemstilling. Er ikke sikker når det gjelder cracker o.l. men backup har man vel lov til å ta ?
Brighto Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Crackar er lovlig å ha til spel, så lenge du har kjøpt og betalt for spelet. Men det er ulovlig å gi crackar til andre. Det er i alle fall slik eg har forstått det.
Rookie_NO Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Jeg krasja bilen, kan jeg sende delene til Ford og få ny bil? Seriøst, hvordan klarer man å knekke en cd? Jeg får problemer når jeg tilogmed prøver...
Aasgaard Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Som psilocybe skrev kan du faktisk sende inn skiva og få tilsendt ny. Det står info om det bak i manualen tenker jeg. Denne tråden kan fort utvikle seg i uheldig retning. Da trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt velger jeg å stenge tråden.
Anbefalte innlegg