Jørgen Sørheim Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Det var utrolig mye knot med websidene (kunde finnes ikke, handlekurven ble tømt helt plutselig) når jeg bestilte (to uker siden), så jeg sendte bare en mail med det jeg ville ha.
Jokko88 Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har fått bekreftelse mail på bestillingen min, så da regner jeg med at det går bra.
Ontrax Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Soul Cailbur 2 til xbox for 99 (!!!!!!!!!!!!) KRONER
ehs5 Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Soul Cailbur 2 til xbox for 99 (!!!!!!!!!!!!) KRONER Lillebroren min kjøpte det for 99,- til GC på Lefdal!
Melfacion Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 Nå kan du forhåndsbestille Syberia 1 & 2 i samme pakke hos play.com. Herligheten får du for 14.99£ (ca 180,-) inkludert frakt. godt tips til de som liker adventurespill, og som fremdeles ikke har prøvd disse
Edvino Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Hørt mye fint om divinity spillene..tenkte jeg skulle bestille divine divinity (99,-) anbefales det at jeg samtidig bestilliger beyond divinity? eller kommer jeg til å spille meg ihjel med divine slik at jeg spyr bare jeg ser et divinty spill til slutt ?
Aasgaard Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Hørt mye fint om divinity spillene..tenkte jeg skulle bestille divine divinity (99,-) anbefales det at jeg samtidig bestilliger beyond divinity? eller kommer jeg til å spille meg ihjel med divine slik at jeg spyr bare jeg ser et divinty spill til slutt ? Foreslår at du bestiller begge. Men spill Divine Divinity først, les så novellen som følger med Beyond Divinity, og kast deg over BD til slutt. Spillene er like på sett og vis, men de har også mange ulikheter. Tror neppe det blir noen spying.
Jørgen Sørheim Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Hehe. Jeg satt nesten og ventet på at du skulle poste.
Aasgaard Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Hehe. Jeg satt nesten og ventet på at du skulle poste. Jammen flaks jeg svingte innom på veien til senga. Hadde vært for galt å gå glipp av den der, ja.
Gjest member-60584 Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 bare synd at alle spillene de selger billig som interesserer meg har jeg allerede originalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå