Contempus Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 (endret) Jeg prøver å finne ut hva som er forskjellen på Abit AA8-DuraMax og Abit AA8-3rd Eye, bortsett fra den selvsagte forskjellen i 3rd Eye LCD panelet. Ut i fra spesifikasjoner og bios, kan jeg ikke se annet enn at kortene er ganske så like. Årsaken til at jeg spør er at jeg har inne bestilling på AA8-DuraMax, men der er det litt leveringstid, og jeg vurderer å bytte i AA8-3rd Eye som er på lager. Og hvis kortene ellers er like, kan det jo være greit å ha et lite display som forteller om temperaturer, viftehastigheter, etc. Prisen på de to kortene er så-og-si eksakt lik. Har ikke funnet noen reviews av AA8-3rd Eye, mens det er flere gode av AA8-DuraMax. Skyldes sikkert at 3rd Eye er rimelig nytt, mens DuraMax har vært på markedet noen måneder... Noen som har erfaring, eller klarer å tyde spek'ene bedre enn meg? Endret 28. september 2004 av Contempus
Contempus Skrevet 29. september 2004 Forfatter Skrevet 29. september 2004 Har nå fått sjekket med Komplett, og de sier at DuraMax og 3rd Eye er like, men at 3rd Eye er nyere og vil erstatte DuraMax. Det lure er derfor å satse på 3rd Eye, og det har jeg nå også gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå