Gå til innhold

Komplett.no treige med retur?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trege og trege... Det spørs vel hvem man sammenligner med.

 

Min siste(og heldigvis hittil eneste) retur tok fem uker, og da var det ikke engang noe feil med varen, men inkompatibilitet med min maskinvare, så alt de trengte å gjøre var å teste varen og sende den tilbake.

 

Dette var IKKE Komplett.no da, bare så det er sagt.

 

Men seks dager høres ikke mye ut, i den sammenhengen.

Lenke til kommentar
vanlig å bruke opp mot 20 dager..

Du tuller?

 

edit: de sa til meg at virketiden var 1 dag...

Vel, den 24. var en fredag ... så kan du sikkert glemme lørdag og søndag. mandag 27. får de sett på den, 28. sender de den... 29-30. har du den ... Høres det urimelig ut? Dersom de har flere kunder enn deg, tenkte jeg på :)

Lenke til kommentar
vanlig å bruke opp mot 20 dager..

Du tuller?

 

edit: de sa til meg at virketiden var 1 dag...

Vel, den 24. var en fredag ... så kan du sikkert glemme lørdag og søndag. mandag 27. får de sett på den, 28. sender de den... 29-30. har du den ... Høres det urimelig ut? Dersom de har flere kunder enn deg, tenkte jeg på :)

Stemmer vel det... De skulle sende den om 2 dager, altså 30/9

Lenke til kommentar

Ikke for å være veldig vrange, men som vi skrev til deg i går på PM:

 

Hei

Denne er levert til oss fredag og burde ha blitt registrert inn da, evnt. registreres den inn i dag. Returavd. har for tiden ca 1 virkedag behandlingstid, så dette bør gå relativt raskt.

 

Vi synes ikke 1-3 virkedager er spesielt lang tid ;)

 

For å klargjøre enda mer: Virkedager er altså mandag - fredag.

Lenke til kommentar
Ikke for å være veldig vrange, men som vi skrev til deg i går på PM:

 

Hei

Denne er levert til oss fredag og burde ha blitt registrert inn da, evnt. registreres den inn i dag. Returavd. har for tiden ca 1 virkedag behandlingstid, så dette bør gå relativt raskt.

 

Vi synes ikke 1-3 virkedager er spesielt lang tid ;)

 

For å klargjøre enda mer: Virkedager er altså mandag - fredag.

Ja jeg glemte det... Self. er ikke virkedager lørdag og søndag :blush:

Endret av SpinNdre
Lenke til kommentar
Natrium skrev: 28/09/2004 : 16:28 

 

Du er heldig. komplett brukte 39 dager på å sende meg et nytt lydkort.

 

Heisan,

 

Slikt er naturligvis uakseptabelt og skal ikke skje. Er ingen trøst for deg nå, men for å unngå flere slike historier har vi fokusert på raskere behandlingstider enn tidligere. Vi nå godt innenfor målet om tre virkedager og har planer om å beholde det slik.

 

Mager trøst for de som har fått behandlet returer tregt tidligere, men (til og med) vi forstår at man ikke liker å være uten komponentene sine i ukesvis...

Lenke til kommentar
Natrium skrev: 28/09/2004 : 16:28 

 

Du er heldig. komplett brukte 39 dager på å sende meg et nytt lydkort.

 

Heisan,

 

Slikt er naturligvis uakseptabelt og skal ikke skje. Er ingen trøst for deg nå, men for å unngå flere slike historier har vi fokusert på raskere behandlingstider enn tidligere. Vi nå godt innenfor målet om tre virkedager og har planer om å beholde det slik.

 

Mager trøst for de som har fått behandlet returer tregt tidligere, men (til og med) vi forstår at man ikke liker å være uten komponentene sine i ukesvis...

Han typen på mailen sa noe om at dere hadde bytta no system opplegg. og at dere lå litt etter.

Lenke til kommentar

Ikke begynne å klage etter 6 dager, spesielt når det er helg imellom! Må være måte på! De har annet å gjøre på bedriften enn å sitte og vente på returpakken din! Skjønner godt at det er kjipt å vente, da jeg selv er i en lignende situasjon...

 

Ros heller komplett for at de er så velvillige og vennlige i forhold til retur du! Er IKKE alle som er det skjønner du!

Lenke til kommentar

Komplett brukte 6 måneder på min retur....

Hovedkortet var DOA.

 

De sa at en vanlig retur skulle være på ca 2 uker

(fra innsending, til du får returvaren i posten)

Ikke ta dette for gitt. Måtte ringe 6 ganger før de sendte meg

en erstatning. Ellers er komplett helt topp.

 

Det er lov å håpe da :D

 

Hilsen Zuul

Lenke til kommentar
Natrium skrev: 28/09/2004 : 16:37 

 

Han typen på mailen sa noe om at dere hadde bytta no system opplegg. og at dere lå litt etter. 

 

Det er nok riktig, vi byttet system for en stund siden. Denne returen skjedde sannsynligvis tidligere i år ?

jupp. i slutten av mai tror jeg... husker ikke helt sikkert.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...