Gå til innhold

Vifter til Chieftec kabinett


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vet ikke om dette er den riktige delen av forumet å legge denne tråden på, men jeg prøver.

 

Jeg vil stappe inn noen fler vifter i kabinettet mitt (fulltower). Jeg har kun ei vifte til 2 stk harddisker, og ei vifte i døra. Det jeg er på utkikk etter, er vifter til hd og en som er litt mer blåsevillig enn den jeg har i døra.

 

Hva slags gode vifter er det å oppdrive? Jeg ønsker ikke at viftene skal gi fra seg mer enn 20 dB, og at de har en respektabel pris. Jeg regner med at harddiskene ikke liker at det er såpass dårlig luftsirkulasjon i kabinettet som det er.

 

Har noen et par gode tips? Og en ting til; Er det mulig å få kjøpt HD-skuffer separat? Jeg har klart å rote bort den ene skuffen, og har kun én skuff igjen. Det er litt drøyt å kjøre 2 200 gig disker i samme skuff :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar!

 

Rikky: Det der var jo nesten overdrevent akseptabelt ;)

 

Men er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt separate HD-skuffer til kabinettet mitt? Eller er det noen som vil selge? Har et Chieftec Dragon DA-01WD.

 

EDIT: Sendte mail til PSData, Komplett, MPX og Microplex. Ingen kan hjelpe meg :|

Endret av mabbutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...