Gå til innhold

SKJERMKJØP:)


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-05-13 00:06, ajohn_richard skrev:


Kan noen gi meg råd til hvilken skjerm jeg skal velge hvis jeg ikke skal betale mer enn max 4000 kr, helst mindre.??



 

Hmm NEC's FE950+ har vunnet veldig mange tester og jeg har sett den til under 4000kr, men prisguide.hardware.no gav meg nå kun priser rett i overkant av 4000kr.

 

Skjermen benytter Diamondtron røret som imho er et bedre bilderør enn LG's shadowmask-aperture grill hybridrør Flatron. Diamondtron er forøvrig et rent aperture grill rør (akkurat som Sony's prisbelønte Triniton rør) og har derfor de to "kvalitets"-stripene, så om du er en av de som får fnatt av Triniton skjermer så er nok LGen et bedre valg :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-13 15:25, SnowDOG_ skrev:

Hei!

Eg sitter her med en 19" Samtron 95P plus og den er eg meget fornøyd med men det eg lurer på er om noe har denne eller har hørt om den har gjort det bra på tester. eg kjøpte den i sverige men har aldri sett den i norge.


anyone?



 

En venn av meg har denne skjermen. Den har god bildekvalitet IMHO og kan trygt anbefales innenfor sin prisklasse. Men hvis man vil bruke 4000 kr, støtter jeg forslagene om Sony E430 eller NEC FE950+

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...