Gå til innhold

Pimp My Ride Season 2!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pimp my ride, e sjef øve alle program så går på tv. eg har sje sitt alle episodane, men di eg har sett e konge.

Så ja , d blir digg me sesong 2 :tease::thumbs::thumbup::laugh::cool::thumbs::thumbs::thumbs::thumbup:

Skrevet

Noen har tydeligvis ikke vært i usa. Enkelte kjører med noen biler som om de skulle ha stjelt dem fra gaffeltruck på vei til bilknuser'n. :wow:

Utrolig ka de får kjøre med i enkelte stater.

Skrevet
Kanskje TV historiens største lavmål...

Da har du ikke sett "the newlyweds", "the swan", "myter" på nrk, "tutti frutti" på rtl elns en gang tidlig 90-tall, "night rider", "MacGyver", "fullt hus", "temptation island" ; jeg nevner i fleng.

Synes selv at pimp my ride er morsomt. Noen som vet datoen for når sesong 2 begynner?

Skrevet
Kanskje TV historiens største lavmål...

Da har du ikke sett "the newlyweds", "the swan", "myter" på nrk, "tutti frutti" på rtl elns en gang tidlig 90-tall, "night rider", "MacGyver", "fullt hus", "temptation island" ; jeg nevner i fleng.

Synes selv at pimp my ride er morsomt. Noen som vet datoen for når sesong 2 begynner?

Macgyver..? :cry:

Det var jo helt topp!! :blink:

Skrevet

Nei, er ikkje heilt sikker på kva dato det begynner, men på www.westcoastcustoms.com står det "coming soon" :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...